c_300_250_16777215_10_images_76659.jpg

 

گرگان : ترکمن سسی - استاندار گلستان در دیدار با جمعی از اصحاب رسانه شهرستان گنبدکاووس گفت: انتقال درست اطلاعات از سوی رسانه ها به مردم مانع از تحلیل های نادرست می شود.



استاندار گلستان با اشاره به جایگاه رسانه ها در افکار عمومی اظهار کرد: انتقال درست اطلاعات از سوی رسانه ها به مردم مانع از تحلیل های نادرست می شود و مردم ضمن آگاهی از قضاوت های ناصحیح پرهیز خواهند کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، هادی حق شناس امروز یکشنبه 3 اسفند در دیدار با جمعی از اصحاب رسانه شهرستان گنبدکاووس ، تصریح کرد: اعتقاد دارم که رسانه ها باید در فضایی باز و آزاد موضوعات و مسائل را به مردم منتقل کنند چراکه این انتقال اطلاعات زمینه تصمیم گیری بهینه مسئولان را فراهم می آورد.
وی افزود: افزایش ارتباط مسئولین با رسانه ها عوارض تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها را به حداقل می رساند.
استاندار گلستان گفت: خوشبختانه در زمینه مسائل کلان و زیربنایی توسعه استان در بین جریانات سیاسی اختلافی وجود ندارد و همه در مسیر رشد و پیشرفت استان همگرایی دارند.
حق شناس گفت: علاقه مند به ارتقا ارتباط با ترکمنستان هستیم و در این مسیر هیچ محدودیتی از سوی جمهوری اسلامی و استان گلستان وجود ندارد و به شدت از این ارتباط استقبال می کنیم.
لازم به ذکر است در این دیدار خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان گنبد کاووس دغدغه ها و مسائل خود را با دکتر حق شناس درمیان گذاشتند و استاندار گلستان به پرسش های مطرح شده پاسخ داد.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر