c_300_250_16777215_10_images_76682.jpg


گرگان : ترکمن سسی - طی احکام جداگانه ای از سوی حجت الاسلام نورعلی دیلم ،  معاونین جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور، منصوب شدند.


به گزارش رابط خبری مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، حجت الاسلام دیلم در جلسه شورای اداری این مرکز، ضمن تشکر از زحمات صادقانه معاونین سابق ، طی احکامی، آقایان: " یاسر مقسم" به عنوان معاون اجرایی  " بهرام دردی گری" به عنوان سرپرست معاونت آموزش و پژوهش، "علیرضا شابدین" به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و امور اجتماعی،  و همچنین "بهرنگ صالحی" به عنوان سرپرست دفتر نظارت و ارزیابی، مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور منصوب کردند.
در هر کدام از این احکام انتصاب آمده است:
با توجه به تعهد و تجربیات ارزنده جنابعالی و به استناد شرح وظایف ابلاغی دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور، به این سمت منصوب می شوید.
امید است با توکل به خداوند متعال و نصب العین قرار دادن منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و با همت مضاعف و کار جهادی، در جهت تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایجاد وحدت و همدلی بین مسلمین در این جایگاه موفق و موید باشید.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر