c_300_250_16777215_10_images_76756.jpg

 

بندرترکمن : ترکمن سسی - اسکله بندرترکمن و بازارچه مرزی ساحلی اطراف آن یکی از مکان های گردشگری و سیاحتی شهرستان بندرترکمن است.

بازارچه ساحلی بندرترکمن طی سال های اخیر رشد خوبی داشته و مغازه ها و واحدهای تجاری آن به سرعت در حال ازدیاد است و به همان اندازه مراجعه شهروندان و مسافران از شهرهای اطراف و حتی استان های دیگر نیز افزایش داشته است.

وجود جزیره گردشگری آشوراده در چند کیلومتری غرب اسکله و ساحل بندرترکمن و فعالیت قایق های مسافرتی که رفت و آمد مسافران و گردشگران را به آن جزیره ممکن می سازد و نیز تنوع اجناس داخل بازارچه ساحلی همواره مشوق حضور مسافران و گردشگران در این منطقه بوده است.

اما از اسفندماه پارسال همه گیری کرونا و بدنبال آن محدودیت های ناشی از اجرای سیاست های پیشگیری از شیوع ویروس کرونا موجب شده است تا چندین هفته از سال این بازارچه تعطیل شود و از آن رونق و شلوغی این بازار کاسته شده است.

گرچه به نظر می رسد روز به روز وسعت این بازارچه ساحلی بیشتر و بیشتر می شود و فعالیت های عمرانی در آن نیز همچنان ادامه دارد ، اما پسروی فزاینده آب دریای خزر نیز در سال های اخیر باعث شده تا این اسکله زیبایی و شکوه پیشین را از دست بدهد.

تصاویر زیر ظهر امروز جمعه 15 اسفندماه از این مکان تهیه شده است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر