c_300_250_16777215_10_images_76760.jpg


گنبدکاووس : ترکمن سسی - استاندار گلستان در آیین افتتاح فاز اول و آغاز طرح توسعه فاز دوم جنگل دست کاشت شهرداری گنبد کاووس گفت: بیابان زدایی و توسعه فضای سبز یکی از مهمترین اولویت های استان است.


استاندار گلستان، بیابان زدایی و توسعه فضای سبز را یکی از مهمترین اولویت های استان اعلام کرد و گفت: توسعه فضای سبز شهری در برنامه شهرداری ها و سازمان همیاری قرار دارد و در این راستا سال گذشته ۹۰ هزار اصله درخت در استان کاشته شد و این برنامه در سال جاری هم ادامه دارد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، هادی حق شناس، صبح امروز جمعه ۱۵ اسفند در آیین افتتاح فاز اول و آغاز طرح توسعه فاز دوم جنگل دست کاشت شهرداری گنبد کاووس، با حضور دکتر بازرگان، معاون وزیرجهادکشاورزی و رييس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی اظهار کرد: شهرداری گنبد با همکاری منابع طبیعی شهرستان اقدام به ۴۳ هکتار درختکاری در این شهرستان کرده است که کار ویژه‌ای است.


وی بیان اینکه در استان ۳۰۰ هزار هکتار اراضی بیابانی وجود دارد، خاطرنشان کرد: استفاده از انرژی خورشیدی می تواند بسیار مفید باشد اما بیابان‌زدایی در دستور کار منابع طبیعی قرار دارد.


حق شناس با تاکید بر استفاده از ظرفیت مردمی در توسعه فضای سبز، تصریح کرد: طرح هایی که با همکاری مردم صورت می‌گیرد هم حفظ و نگهداری بهتر انجام می‌شود هم بهره برداری توسط بخش خصوصی اتفاق می‌افتد که می‌تواند بسیار مفید باشد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر