c_300_250_16777215_10_images_76787.jpg

گرگان : ترکمن سسی - نشست هیئت استانی توسعه هواشناسی کاربردی گلستان به ریاست نوربخش داداشی مدیر کل و حضور سایر اعضای این هیئت شامل بخش های مختلف کشاورزی' دریایی و ... در محل دفتر مدیر کل برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی هواشناسی گلستان' در ابتدا داداشی مدیر کل استان از زحمات همکاران فعال در زمینه توسعه هواشناسی کاربردی استان قدردانی نمود و اظهار امیدواری نمود تا با ارائه خدمات هواشناسی به کاربران نهایی در بخش های مختلف نتایج خوبی کمافی السابق حاصل شود.

در ادامه کارشناسان فعال در حوزه محصولات مختلف گندم' کلزا' دریایی گزارش اقدامات خود را در خصوص مصوبات جلسه قبل شامل سنجش از راه دور رطوبت' دما' آفت'و سطح سبز محصول گندم' نشست با کشاورزان بزرگ مالک و تشریح کاربست اطلاعات هواشناسی در خصوص محصول کلزا و ارائه اطلاعات به کاربران دریایی شامل' محیط زیست' شیلات' مدیریت پرورش ماهیان خاویاری و پایگاه دریابانی و نحوه دسترسی و اطلاع زسانی در حوزه های فعالیت خود را ارائه نمودند.

در پایان بر ارائه پیش بینی فصلی در بولتن هایی که بطور فصلی تهیه میشود تاکید و برنامه های آتی و پیش رو در زمینه توسعه هواشناسی کاربردی فعالان این عرصه مشخص و مصوب شد تا در نشست بعدی نتیجه اقدامات مصوب در جلسه ارائه شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر