c_300_250_16777215_10_images_76790.jpeg


گرگان : ترکمن سسی - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های استان اظهار کرد: گلستان قطب گردشگری و طبیعت گردی و گردشگری کشاورزی در کشور خواهد بود.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر علی اصغر مونسان امروز دوشنبه 18 اسفند در آیین بهره برداری از طرح های وزارتخانه های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی بصورت ویدئو کنفرانس با دکتر روحانی رئیس جمهور و با حضور دکتر هادی حق شناس استاندار گلستان، دکتر منتظری و مهندس سنگدوینی نمایندگان مردم گرگان و آق قلا در مجلس تصریح کرد: امروز شاهد بهره برداری 320 پروژه میراث فرهنگی در کشور و 12 پروژه این وزارتخانه در گلستان خواهیم بود.
وی افزود: بر اساس تلاش های صورت گرفته 5800 تخت اقامتی در گلستان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد تا تعداد تخت های اقامتی در این استان به 9500 تخت برسد.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به اقدامات حوزه مرمت بناهای تاریخی گفت: جریان مرمت بناهای تاریخی در دولت تدبیر و امید سرعت گرفت و با حضور جوانان در این عرصه اقدامات ارزشمندی انجام شد.
دکتر مونسان یادآور شد: مرمت بناهای تاریخی با هدف مقابله با تهاجمات فرهنگی، توجه جوانان به معماری ایرانی و اسلامی، مرمت بناها با استفاده از سرمایه های مردمی و کمک های دولتی در حال انجام است.
وی ادامه داد: خوشبختانه توجه جدی به حوزه مرمت اماکن دینی و مساجد صورت گرفته و این روند همچنان ادامه دارد.
لازم به ذکر است در این ارتباط ویدئو کنفرانسی دکتر روحانی ریاست جمهوری اظهار کرد: تامین اعتبار لازم جهت اجرای هر گونه طرح مرمتی که می تواند تا انتهای دولت تدبیر و امید مورد بهره برداری قرار گیرد انجام خواهد شد تا مردم بتوانند از ثمرات آن استفاده کنند.
لازم به ذکر است پیش از این جلسه پیش از این مراسم با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ۳ خانه تاریخی مرمت شده شفیعی ، باقری و رضاقلی نژاد با کاربری اقامتی و گردشگری با هزینه ۲۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر