c_300_250_16777215_10_images_76763.jpg

گلستان : ترکمن سسی - هیات موسس خانه مطبوعات استان گلستان برای عضویت اعضای جدید در خانه مطبوعات و رسانه های استان گلستان فراخوان صادر کرد.



متن فراخوان به این شرح است:
باطلاع کلیه فعالان رسانه ای ساکن استان گلستان می رساند
 خانه مطبوعات و رسانه های استان گلستان پس از ثبت و دریافت مجوز فعالیت از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، در اجرای مفاد اساسنامه از کلیه شاغلان مطبوعات، پايگاه هاي خبري، نمايندگي ها و سرپرستي هاي روزنامه هاي سراسري و خبرگزاری ها که در بخش تحریریه و در قالب شغل اصلی و به صورت مستمر یا پاره وقت فعالیت می‌کنند (اعم از گزارشگر، مترجم، عکاس خبری، نویسنده، تنظیم کننده اخبار، کاریکاتوریست، گرافیست، خبرنگار، دبیر گروه،‌ معاون دبیر گروه،‌ معاون سردبیر، عضو شورای سردبیری، سردبیر، مدیرمسئول و صاحب امتیاز که شرایط اعلام شده در اساسنامه را  دارا می باشند، برای عضویت در خانه مطبوعات دعوت به عمل می آورد.
واجدین شرایط  می توانند با مراجعه به سایت خانه مطبوعات به آدرس   https://khanehmatbooat.ir تقاضای عضویت خود را ثبت و مدارک مورد نیاز عضویت را در همان جا، بارگذاری کنند.
قبل از ثبت مشخصات حتما شرایط عضویت را که به تفصیل در اساسنامه خانه مطبوعات آمده مطالعه کنید، (متن اساسنامه از طریق سایت فوق قابل دریافت است.)
تذکر:
افرادی که از قبل عضویت آنان در سامانه تایید شده و نام آنان در لیست اعضای خانه مطبوعات و رسانه های استان گلستان وجود دارد، نیاز به ثبت نام مجدد ندارند.
به درخواست هایی که از قبل ثبت شده اما تایید نهایی نگرفته و بلاتکلیف هستند رسیدگی و در صورت نقص مدارک و یا نداشتن شرایط عضویت از طریق سامانه اطلاع رسانی خواهد شد.


هیات موسس خانه مطبوعات استان گلستان

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر