c_300_250_16777215_10_images_photo_2021-03-23_01-05-49.jpg

 

گنبدکاووس : ترکمن سسی - دادستان عمومی و انقلاب گنبدکاووس گفت که در پی انتشار خبری مبنی بر تعرض به ۲ کودک در یکی از روستاهای این شهرستان، با شکایت خانواده‌ها برای متهم پرونده تشکیل و قرار بازداشت موقت صادر شد.


به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی دادگستری گلستان، سیدخسرو خلیلی دوشنبه شب اظهار داشت: طبق گفته خانواده‌ها، متهم به کودکان آنان تعرض کرد.
وی ادامه داد: متهم به دادستانی احضار و پس از اخذ اظهارات، اتهام آدم ربایی به وی تفهیم و با صدور قرار بازداشت موقت، فعلا روانه زندان شد.
دادستان عمومی و انقلاب گنبدکاووس گفت: برای بررسی موضوع تجاوز، ۲ کودک هفت و هشت ساله به پزشکی قانونی فرستاده شدند که پزشکی قانونی پس از بررسی، موضوع تجاوز را رد کرد.
خلیلی، اظهار نظر و ارائه جزییات بیشتر در این باره را به تکمیل تحقیقات موکول کرد و به مردم اطمینان داد تعرض به کودکان و آدم ربایی از جرایمی است که دادستانی با حساسیت آن را دنبال می‌کند و برای مجرمان اشد مجازات را بدنبال دارد.

 

دیدگاه‌ها  

+1 #1 الب ارسلان 1400-01-03 11:56
2 پدر کودکان و دهیار روستا در زندان به سر میبرند.
نقل قول کردن
+1 #2 یحیی 1400-01-04 11:09
سلام. باید پیگیری شود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر