c_300_250_16777215_10_images_76999.jpg

 

ترکمن سسی – هرچه به زمان انتخابات 1400 نزدیک تر می شویم بحث های انتخاباتی داغ تر می شود. در روزهای اخیر برگزاری یک جلسه بحث و گفتمان انتخاباتی در شرق گلستان با واکنش هایی از طرف فعالان منطقه همراه بود.


آرمان آتابای یکی از فعالان اجتماعی منطقه در واکنش به خبر فوق در یادداشتی با عنوان " 180 درجه چرخش به راست......!! " در کانال تلگرامی صریر خبر نوشته است:
" عصر جمعه 6 فروردین در حومه کلاله و در کارگاه مهندس شیری شهردار اسبق بندرترکمن جمعی از اصلاح طلبان این شهرستان به سرکردگی جبار ایری، بهمن قرینجیک و ... جهت حمایت یکی از کاندیداهای اصولگرا جهت انتخابات ریاست جمهوری (ترجیحا نظامی) بحث و گفتمان صورت گرفته است.  
ایری لیدر اصلاح طلبان غرب گلستان سعی داشته است اعضای حاضر را متقاعد کند تا در انتخابات خرداد 1400 در سنگر اصولگرايان ناب فعالیت رسمی و علنی داشته باشند! اکثریت حاضرین سکوت میکنند، ولی دو نفر از جمع حاضر شدیدا به سخنان جبار ایری اعتراض نمودند، رحمت پران دوجی از اعضای مجمع تدبیر و امید ترکمن صحرا و رئیس ستاد دکتر روحانی در مراوه تپه از جبار ایری پرسید چرا همه روسای ستاد دکتر روحانی و اعضای ارشد مجمع تدبیر ... دعوت نشده اند چرا از گنبد مرکز ترکمن صحرا حتی یک نفر حضور ندارد؟! و ...
سپس تاغن محمد پژوهشیان فعال انتخاباتی اصلاح طلب از کلاله ضمن اعتراض به سخنان جبار ایری اذعان داشته است؛ حداقل 24 سال در صف اصلاح طلبان بودیم، چگونه بدون مطالعه و گفتمان با جمع اصلاح طلبان 180 درجه چرخش کنیم؟ در آینده چه جوابی برای نسل جوان هواداران  و مردم بدهیم؟! و ...
شایان ذکر است؛ جلال ایری نماینده غرب گلستان در مجلس به همراه حاجی گلدی اخوی جبار ایری نیز از حامیان رئیس مجلس یازدهم در جمع حضور داشته است و اعلام کرده اند دکتر شادمهر هم در جلسه حضور خواهد داشت ولی جناب شادمهر تشریف نیاوردند.
علیرغم مخالفت حاضرین با پیشنهاد جبار ایری، ایشان گفته اند؛ من و جلال ایری را به نمایندگی از مردم ترکمن صحرا به ستاد اصولگرايان در تهران ترجیحا دکتر قالیباف معرفی نمایید!!
ناگفته نماند جبار ایری در دوران اصلاحات به معاون مدیرکل سیاسی استانداری گلستان و سپس فرماندار آق قلا منصوب و با ورود احمدی نژاد به پاستور بازنشسته شدند. "



در مطلبی دیگر کانال تلگرامی " صدای صحرا " در یادداشتی با عنوان " سیاست نان به نرخ روز... " در واکنش به خبر فوق نوشته است:
" در چند دوره قبل انتخابات ریاست جمهوری ، عده ای از فعالان سیاسی ترکمن، با ارسال پیام های متعدد وانمود کردند که اکثریت مناطق ترکمن نشین به اصلاح طلب ها گرایش دارند و با این ادعا ، از بالادستی ها تقاضای مناصب و جایگاه شدند عده ای از آب گل آلود ماهی گرفتند و پست و منصب گرفتند ولیکن در طول تصدی جایگاه نه تنها به اصلاح طلب ها وفادار بلکه عملکرد خود را در منافع شخصی خود تعریف کرده و بعضی امتیازات اقتصادی را برای خود گرفتند.
در طول این مدت فعالان سیاسی اصولگرای ترکمن را هم عملا" خانه نشین کردند و حتی اجازه ندادند در کوچک ترین مناسبات دعوت شوند.
حال که احتمال می رود دولت بعد، دولت اصولگرا خواهد بود از الان عده ای از اصلاح طلب ها با تغییر موضع سعی می کنند خود را اصولگرا معرفی کنند تا سهمی در دولت بعد داشته باشند.
مردم ترکمن،  مردم فهمیم و باشعوری هستند و از حرکات بعضی افراد نان به نرخ روز خور متوجه می شوند اینها سیاستمدار یا فعال سیاسی نیستند بلکه منفعت طلبانی اند که تنها به فکر منافع شخصی خودشان هستند.
لازم است به این آقایان تذکر داده می شود که مردم را دسته بندی نکنند و مردم ترکمن صحرا را اصلاح طلب یا اصولگرا تقسیم نکنند. مردم طرفدار کسی هستند که در راستای اهداف عالیه نظام و تابع فرمان مقام معظم رهبری و در خدمت مردم باشند.
بهتر بود نمایندگان‌ترکمن به جای اینکه در این نشست های انتخاباتی شرکت کنند به فکر موکلان خود و در جهت حل مشکلات انها باشند، دوره چهار سال دوره  کوتاهی هست بهتر است این دوران ، دوره حل مشکلات مردم باشد.

نکته : انتشار این مطلب به معنای تایید محتوا یا بیان دیدگاه این رسانه نیست و صرفا در راستای گسترش اطلاع رسانی است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر