c_300_250_16777215_10_images_81089.jpg

 

گرگان : ترکمن سسی - مدیرکل امور روستایی و شوراها استانداری گلستان بر لزوم توجه بیشتر به درختکاری و توسعه فضای سبز در روستاها توسط دهیتری ها تاکید کرد.


 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، صبح روز یکشنبه ۲۱ شهریورماه ۱۴۰۰، نشست بخشداران سراسر استان باحضور دکتر حق شناس استاندار گلستان برگزار شد.

 علی نصیبی مدیرکل امور روستایی و شوراها در این‌ مراسم با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به درختکاری و توسعه فضای سبز در روستاها، اظهار داشت: دهیاران روستاهای بالای ۱۵۰۰ خانوار سالانه موظف به کاشت و به ثمر رساندن ۳۰۰ اصله نهال و دهیاران روستاهای زیر ۱۵۰۰ خانوار سالانه موظف به کاشت ۲۰۰ اصله نهال می باشند.

علی نصیبی درخصوص انتخاب و صدور حکم دهیاران گفت: در برخی بخش ها استعلامات چهارگانه زمانبر شده و بخشداران از طریق فرمانداری جهت تسریع در روند پاسخگویی به استعلامات اقدام نمایند و در صورت نیاز این موضوع از استان نیز پیگیری خواهد شد.

وی افزود: شرایط احراز سمت دهیاران براساس قوانین کاملا مشخص می باشد و در این راستا انتظار حرکت در چهارچوب قانون است.

وی افزود: فعالیت افراد توانمند و مسلط به قوانین و باانگیزه به عنوان دهیار بسیار مهم بوده و در همین راستا از همه دهیاران انتخاب شده مصاحبه گرفته می شود.

مدیرکل امور روستایی و شوراها با اشاره به آغاز فرآیند پرداخت تسهیلات قرض الحسنه روستایی گفت: بخشداری ها نظارت لازم در این خصوص را داشته باشند تا افراد واجد شرایط جهت دریافت این تسهیلات معرفی شوند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر