c_300_250_16777215_10_images_82001.jpg


گنبدکاووس : ترکمن سسی - باخبر شدیم امروز مراسم معارفه بخشدار مرکزی شهرستان گنبدکاووس در سالن جلسات فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار می شود اما خبرنگاران اجازه حضور در این برنامه را نداشتند.



به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛ روز گذشته اعلام شد که ۸:۳۰ صبح روز چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ مراسم تودیع رضا باقری بخشدار مرکزی گنبدکاووس و معارفه خلیل آشور فارسیانی در این سمت به عنوان بخشدار معارفه می‌شود.
بر همین اساس خبرنگار ترکمن نیوز برنامه ریزی کرده و جهت حضور در این جلسه معارفه رأس ساعت اعلام شده در سالن جلسات حضور یافت، منتهی ظاهرا خود باقری بخشدار مرکزی گنبد نیز از ساعت دقیق اطلاعی نداشت و با هماهنگی تماس تلفنی از ایشان خواسته شد تا هرچه زودتر به مراسم تودیع حضور به هم رسانند.
علی ای حال رضا باقری بخشدار نیز به جمع مدعوین در سالن جلسات افزوده شد و پس از آن با ملحق شدن عبدالقدیر کریمی معاون استاندار همراه با آقای کاظمی یکی دیگر از مسئولین مهمان جلسه رسمیت یافته شروع شد.
اما حاشیه سازی عبدالقدیر کریمی فرماندار ویژه گنبدکاووس از آنجا آغاز شد که در حین قرآئت قرآن توسط روابط عمومی یادداشتی به حراست فرمانداری دادند و ایشان خبرنگار ترکمن نیوز را به خارج از جلسه خواستند و سوال کردند آقای نیازی شما با هماهنگی چه کسی به جلسه آمده اید؟
بنده که از این سوال جا خورده بودم پاسخ دادم مگه جلسه معارفه هماهنگی می‌خواهد و هر خبرنگاری برای پوشش خبری می‌تواند حضور داشته باشد مگر اینکه جلسه غیر علنی اعلام شده باشد و یا برنامه خاص دیگری در جریان باشد.
احمدی در پاسخ به خبرنگار ترکمن نیوز اعلام کرد به هر حال فرماندار خواسته که شما جلسه را ترک کنید..
من نیز پاسخ گفتم، توجیح نشدم و قانع کننده نیست که فرماندار من را از جلسه معارفه بیرون کنند و این موضوع را حتما رسانه‌ای خواهم کرد.
به هر حال در این روزها که تغییر تحولات اساسی در ساختار مدیران دولتی در جریان است و استانداران و فرمانداران در حال معارفه هستند انتظار می‌رود فرماندار گنبد نیز در این سمت تجربه چندین ساله دارد و سمت ویژه و معاون استاندار را نیز یدک می‌کشد با حساسیت و ظرافت بیشتری خدمت خود را ادامه دهد یا پایان دهد تا خاطره بدی در ذهنیت مردم به ویزه خبرنگاران منطقه ایجاد نکند.
جالب اینجاست که همیشه به خبرنگارانی که در جلسات مختلف دولتی به ویژه فرمانداری حضور نمی‌آبند اعلام شده است که خبرنگاران نیاز به دعوتنامه ندارند بلکه هر خبرنگار برای حضور به جلسات مختلف می‌تواند ورود کنند مگر اینکه از قبل غیر علنی بودن و یا محرمانه بودن آن جلسه اعلام شده باشد.
ضمن اینکه شخص خود عبدالقدیر کریمی فرماندار ویژه گنبدکاووس همواره تاکید داشتند که خبرنگاران همیشه به تمامی جلسات دعوت هستند و حضور داشته باشند و اینکه امروز در مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی گنبدکاووس هیچ خبرنگاری اعم دولتی و غیر دولتی دعوت نشده بودند و خبرنگار اخبار ترکمن نیز ضمن باخبر شدن از این مراسم به جلسه می‌آید تا گزارش رسمی را خبری کرده به اطلاع عموم مردم شهرستان برساند به این شکل برخورد می‌کنند… جای بسی سوال دارد؟؟!
گزارش از: یاشار نیازی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر