c_300_250_16777215_10_images_83031.jpeg


گرگان : ترکمن سسی - استاندار گلستان با اشاره به وضعیت بارندگی و مشکلات ناشی از کرونا در جامعه اظهار کرد: کشاورزانی که اراضی آنها دچار خشکسالی شده، با استمهال وام ها و دیگر اقدامات، مورد حمایت قرار می گیرند.

 


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، هادی حق شناس امروز سه شنبه 6 مهر در چهارصد و پنجاه و پنجمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تصریح کرد: در سالجاری 30 درصد اراضی استان با مشکل خشکسالی مواجه شدند که همچون گذشته بر اساس اعلام جهاد کشاورزی و حمایت از مشاغل، از آنان حمایت می کنیم و تلاش داریم پشتیبانی لازم را صورت دهیم.
وی افزود: از محل اعتبارات سال 1400 مبلغ 246 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحد‌های تولیدی گلستان پرداخت شده است .
همچنین در این جلسه مشکلات تعدادی از واحدهای تولیدی در حوزه بانکی، مالیاتی، حقوقی، شهرداری ها مورد بررسی قرار گرفت و دستوراتی برای رفع مسائل آنان با حضور حق شناس صادر گردید.
گفتنی است در ابتدای این جلسه حسین طلوعیان مدیر کل صنعت معدن تجارت استان گزارشی از آخرین اقدامات صورت گرفته در حوزه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ارائه کرد و گفت: از محل اعتبارات رونق تولید سال 1400 یعنی از ابتدای مرداد ماه 1400 تا کنون درخواست 119 واحد تولیدی استان پس از تصویب در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان جهت دریافت حدود 9565 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل ارسال شده است .
وی افزود : از کل واحد‌های معرفی شده به بانکها تا کنون تعداد 31 واحد‌ تولیدی استان بیش از 2460 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید دریافت کرده اند .

دیدگاه‌ها  

0 #1 مهدی گوگ 1400-07-09 01:48
سلام بنده یک کشاورز هستم با ۳۰ هکتار زمین الان چند سالی هست به خاطر خشکسالی محصولی برداشت نمیشه ...میخواستم بدونم جهاد کشاورزی میتونه حمایتم کنه .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر