c_300_250_16777215_10_images_83091.jpg

 

گنبدکاووس : ترکمن سسی -  سرمربی تیم والیبال نشسته گنبدکاووس با اشاره به مشکلات مالی برای سازماندهی این تیم، گفت: انتظار داریم همچون سنوات گذشته شهرداری گنبدکاووس به کمک ما آمده و حمایت مالی خود را از ما دریغ نکند.

 


به گزارش ایسنا، گنبدکاووس طی سال‌های متمادی به‌عنوان مهد و پایتخت والیبال کشور مطرح بوده و همواره بازیکنان بزرگی را به تیم‌های ملی رده‌های مختلف سنی معرفی کرده است، اما کمتر کسی به این نکته توجه کرده و درباره آن قلم فرسایی کرده و سخن رانده است که این دیار سال‌های سال‌ بهترین بازیکنان و مربیان را در سطوح بسیار بزرگی از جمله پارالمپیک به تیم والیبال نشسته معرفی کرده و بارها و بارها مدال خوش‌رنگ طلا بر گردن فرزندان شایسته این سرزمین به تلالو درآمده است.


فرشید عاشوری که چندین مدال طلای پاراالمپیک، سه مدال طلای جهانی و چند طلای پاراآسیایی را به‌عنوان بازیکن و مربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان کسب کرده، این روزها در قامت سرمربی تیم والیبال نشسته گنبدکاووس از بی‌مهری‌های صورت گرفته نسبت به این تیم و این رشته گلایه‌هایی دارد که به همین منظور گفت‌وگوی کوتاهی با وی داشته‌ایم.


سرمربی تیم والیبال نشسته گنبدکاووس در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه گنبدکاووس همواره و در تمامی مسابقات آسیایی و پارالمپیک چندین نماینده و مدال را برای کشور به دست آورده، اظهار کرد: متأسفانه ستاره‌های گنبدی والیبال نشسته که مدال طلای آسیا، جهان و المپیک را بر گردن دارند به دلیل عدم‌حمایت باید در اندیشه حضور در تیم شهرها و استان‌های دیگر در لیگ برتر باشند.


عاشوری با بیان اینکه در سال‌های اخیر همواره تیم گنبدکاووس با تأخیر بسته شده است، افزود: اگر از دو سه ماه قبل با تزریق مناسب منابع مالی به ما اجازه نگه‌داشتن ستاره‌های شهر خودمان و قرارداد بستن را بدهند، شک نکنید قهرمانی لیگ برتر برای ما دور از دسترس نیست.


وی با تأکید بر اینکه در حالی چشم‌انتظار کمک مالی به تیم والیبال نشسته‌ایم که کل بودجه تیم به‌اندازه قرارداد یک بازیکن والیبال نیست، خاطرنشان کرد: وقتی بازیکنان ما حاضر هستند با یک‌چهارم حقوقی که سایر تیم‌ها به آنها پیشنهاد می‌کنند در شهر خودمان بمانند، این بی‌انصافی است که از ما حمایت نشود.


سرمربی تیم والیبال نشسته گنبدکاووس با اشاره به اینکه شهرداری گنبدکاووس در سال‌های اخیر مبالغی را برای کمک به تیم ما اختصاص می‌داد، ادامه داد: امسال نیز در آخرین جلسات شورای شهر سابق مصوباتی در این باره اخذ شد که اعضای شورای جدید نیز آن را مورد تأکید قرار داده‌اند.


وی با اشاره به اینکه رئیس جدید شورای شهر گنبدکاووس خود از اهالی ورزش بوده و به ورزش بومی شهرستان علاقه بسیاری دارد، گفت: در جلسه اخیر شورای شهر گنبدکاووس پرویز ناصری از کمک شهرداری و شورای اسلامی شهر به تیم والیبال نشسته خبرداد که امیدواریم محقق شده و هر چه زودتر به تیم تزریق شود.


عاشوری با بیان اینکه مجموعه ورزش‌های جانبازان و معلولان، به‌ویژه والیبال نشسته در مظلومیت محض به سر می‌برد، تأکید کرد: امیدواریم درحالی‌که شهرستان گنبدکاووس افتخار کشور در ورزش‌های جانبازان و معلولان طی دهه‌های اخیر بوده، به‌درستی موردتوجه قرار گیرد.
خبرنگار: مهدی باقریان


نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر