c_300_250_16777215_10_images_84010.jpg

 


ترکمن سسی - رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت : در راستای برقراری عدالت اجتماعی  با دارندگان  انشعابات و یا استفاده کنندگان غیر مجاز آب شرب برخورد جدی خواهد شد و شرکت آب و فاضلاب استان در این خصوص از موضع خود کوتاه نخواهد آمد .


 
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، مهندس بهزاد هرمزی با اعلام این خبر در خصوص موضوع سرقت آب در شهر گرگان  افزود :   با توجه به مغایرت های فنی در یکی از سامانه های آبرسانی شهر گرگان که از ماههای قبل در حال رصد و ارزیابی آن بودیم  ،  پس از پایداری خط انتقال بر اثر افزایش ظرفیت سامانه آبرسانی مذکور و عدم دست یابی به نتایج مورد نظر و از سوی دیگر تجزیه و تحلیل نتایج حاصل از تغییرات کیفی منجر به شناسایی  محل سرقت آب از این سامانه گردید و گمانه زنی های چند ماه گذشته را به نتیجه رساند .


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان تصریح کرد: موارد دیگری از دارندگان انشعابات غیر مجاز در خط انتقال سامانه فوق توسط همکاران شرکت آب و فاضلاب شناسایی گردید  و لیکن ابعاد آن قابل مقایسه با این مورد نمی باشد که در حال حاضر پرونده آن در مراجع قضایی در حال رسیدگی می باشد  .
 
هرمزی در پایان ضمن قدردانی از همکاری کلیه مسئولین شهرستانی و استانی خصوصا دستگاه قضاء اظهار داشت : در خواست ما از دستگاه های نظارتی و قضایی این است که با تسریع در روند بررسی پرونده فوق ، برخورد قاطع با عوامل این موضوع صورت گیرد و از مردم عزیز استان خواستاریم  در صورت اطلاع و مشاهده هر گونه انشعاب غیر مجاز مراتب را از طریق سامانه ارتباط مردمی 122 اطلاع رسانی نمایند .
 
 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر