c_300_250_16777215_10_images_86040.jpg

 

گلستان : ترکمن سسی - استاندار گلستان در دوازدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گفت: تلاش داریم با تشدید نظارت بر بازار کنترل قیمت ها را انجام دهیم.



استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت حمایت از مردم اظهار کرد: تلاش داریم با تشدید نظارت بر بازار  کنترل قیمت ها را انجام دهیم و در این مسیر شهروندان نیز باید هرگونه گران‌فروشی و عرضه خارج از شبکه را به مراجع ذیربط گزارش دهند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان دکتر علی محمد زنگانه امروز سه‌شنبه ۲۵ آبان در دوازدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان تصریح کرد:بهترین شکل نظارت نظارت صنفی است و البته در شرایط فعلی باید از ظرفیت نظارت های گروهی، با همکاری صمت، اصناف، تعزیرات ، بسیج و قرارگاه ۱۷ ربیع استفاده کنیم.
وی افزود : فرآیند ۴ بخشی برای کنترل قیمت مرغ ابلاغ شده تا مسیر اخذ مجوز دامپزشکی تا عرضه در بازار مورد نظارت دقیق قرار گیرد و در واقع هرگونه توزیع خارج از شبکه به مفهوم تخلف است و با متخلفین برخورد های قانونی صورت می گیرد.
همچنین در این جلسه عنوان شد؛ در سال گذشته ۳۱ جلسه کارگروه تنظیم بازار استان تشکیل شده که ۲۰۹ مصوبه داشته و ۷۴ درصد مصوبات اجرایی شده و تلاش گردیده از کشاورزان حمایت لازم صورت گیرد و تنظیم بازار شب عید و مدیریت توزیع برنج،گوشت منجمد،مرغ منجمد، روغن،شکر، قند، سیب و پرتقال صورت گرفته است.
 به گفته مهندس طلوعیان مدیر کل صنعت معدن تجارت استان یادآور شد: بررسی و رفع مشکلات حوزه بازار ، تعیین قیمت سراسری و نظارت و کنترل  قیمت ها از طریق این کارگروه انجام می شود.
وی افزود :۲۷۰ اتحادیه صنفی ۶۹ هزار و ۲۱۸ واحد صنفی را در حوزه تولید، خدمات فنی، توزیعی و خدماتی را تحت پوشش قرار می دهند
لازم به ذکر است در این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت تولید و توزیع مرغ و تخم مرغ ارائه شد و مورد بررسی قرار گرفت.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر