c_300_250_16777215_10_images_88028.jpg

 

ترکمن سسی - نماینده مردم کردکوی،بندرترکمن ، بندرگز و گمیشان در مجلس خطاب به وزیر ورزش، خواستار تعیین تکلیف وضعیت زمین چمن مصنوعی کردکوی و همچنین سالن تختی بندر ترکمن شد.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، عبدالجلال ایری در جلسه علنی روز چهارشنبه 15 دی ماه مجلس شورای اسلامی، در تذکری به وزیر کشور در مورد مدیریت بحران ها گفت: متاسفانه در مقابل حوادث طبیعی از جمله آتش سوزی، رانش زمین، فرونشست، سیل و... هیچگونه برنامه ای نداریم و چنانچه برنامه ریزی مناسب در دستور کار قرار نگیرد، شاهد تلفات جانی زیادی خواهیم بود؛ 3500 میلیارد تومان در استان گلستان برای بحران هزینه شده، اما همچنان در مقابل سوانح آسیب پذیر است.
نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز، گمیشان در مجلس یازدهم در تذکری به وزیر نیرو در مورد احداث چاه های عمیق افزود: مردم گلستان تابستان سال گذشته با بحران بی آبی مواجه بودند و چنانچه به این موضوع توجه نشود، در سال آینده هم با مشکل مواجه خواهیم شد، بنابراین نیاز است احداث چاه های عمیق در دستور کار قرار گیرد و همچنین نیاز است به عملیاتی کردن احداث 4 نیروگاه بخش خصوصی تاکنون توجه شود.
وی در تذکری به وزیر ورزش گفت: زمین چمن مصنوعی کردکوی 3 سال است که تعیین تکلیف نشده و همچنین سالن تختی بندر ترکمن پس از 20 سال احداث هنوز به بهره برداری نرسیده، بنابراین نیاز است به تعیین تکلیف این پروژه ها توجه شود.
ایری در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی یادآور شد: دامداران محروم منطقه را در یابید؛ افزایش قیمت نهاده های دامی زنگ خطری جدی برای این قشر است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر