c_300_250_16777215_10_images_photo_2022-01-14_13-21-18.jpg

 


بندرترکمن : ترکمن سسی - جمعی از ساکنین مسکن مهر آزادی در بندرترکمن در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما مطالبات و نیازهای اولویت دار خود را مطرح کردند.



به گزارس خبرنگار ترکمن سسی، فرشید کلته یکی از ساکنان مسکن مهر آزادی بندرترکمن گفت: متاسفانه علیرغم اینکه حدود ۲۰۰ خانوار با ۸۰۰ الی ۱۰۰۰ ساکن در این مجتمع زندگی می کنند، این مجتمع مسکونی مشکلات بسیاری دارد.

وی ادامه داد: اجرای حصار ایمنی از سمت محوطه راه آهن، آسفالت محوطه مجتمع مسکونی و احداث پارک کودک و توسعه فضای سبز از مطالبات اصلی ساکنین مسکن مهر آزادی است.

عبدالجلال ایری نماینده مردم غرب گلستان نیز در این خصوص اظهار کرد: با همکاری مسئولان و متولیان امر سعی خواهیم کرد این مشکلات را در راستای منافع مردم و منافع شهروندان از دوش ساکنان و خانوارهای این مجتمع برداریم.

وی ادامه داد: متاسفانه مجتمع های مسکونی مسکن مهر در کل کشور با مشکلات عدیده ای مواجه است، چون ساختاری که برای مسکن مهر طراحی شده با آنچه که مدنظر بوده متفاوت است. برخی اتفاقات در درون مجموعه بلحاظ اجرایی رخ داده که متاسفانه با آنچه مدنظر قانون گذار در بحث مسکن مهر بوده متفاوت است و به صورت ایده آل اجرا نسده است و بحث مسکن مهر در گلستان و شهر بندرترکمن نیز از این امر مستثنی نیست.

بهرحال انتظار داریم متولیان امر در جهت امنیت و آسایش ساکنین این مجتمع مسکونی به درخواست این شهروندان توجه داشته باشند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر