c_300_250_16777215_10_images_602769.jpeg

 ترکمن سسی : عملیات بهسازی و ترمیم آسفالت راه روستايي قازانقايه به مراوه تپه در نزديكي مرز ايران و تركمنستان به طول حدود 6 کیلومتر در حال اجراست.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی گلستان،بهسازي اين محور روستايي شامل روكش آسفالت و خط كشي به طول حدود 6 كيلومتر از انتهاي دهستان قازانقايه به سمت مراوه تپه مي شود.
به گفته مدیرکل راه و شهرسازی در حال حاضر نيمي از اين عمليات اجرا شده و در صورت مساعد بودن شرايط جوي تا يك ماه آينده به پايان مي رسد،همچنین براي اجراي اين عمليات 6 ميليارد ريال اعتبار از محل منابع مالي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشور در نظر گرفته شده است.
گفتنی است 22 روستا بالغ بر دو هزار خانوار در حاشيه اين راه واقع شده اند كه از مزاياي عمليات بهسازي از جمله تسـهيل تردد، ارتقاي سطح معيشت و جلوگيري از مهاجـرت آنان به شهـرها بهره مند مي شوند.
قازانقایه یا قازان قایه یکی از دهستان های بخش مركزي شهرستان مراوه تپه است كه در شرقي ترين نقطه استان گلستان و در نزدیکی مرز ايران و ترکمنستان واقع شده است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر