c_300_250_16777215_10_images_CYMERA_20151215_123704.jpg

ترکمن سسی-عملیات اجرایی دو مدرسه خیری ساز در روستاهای شهرستان گمیشان با حضور مسئولان و جمعی از خیران و مردم این منطقه آغاز شد.

به گرازش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ایرنا در مراسم کلنگ زنی مدرسه دو کلاسه مشارکتی،خیری پریا روستای مرادبردی شهرستان گمیشان اعلام شد که این واحد آموزشی با همکاری آفاق شریفی یکی از خیران استان گلستان ساخته می شود. مدرسه پریا با اعتباری بالغ بر2میلیاردو 100میلیون ریال و زیربنای 177متر مربع احداث و تا آغاز سال تحصیلی 95-96به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار گمیشان در این مراسم گفت: ساختن مدرسه و شاد کردن دل کودکان و آینده سازان کشور از کارهای نیک و ماندگار است.

امانگدی ضمیر ساخت هر مدرسه را در واقع محکم کردن پایه های علمی و فرهنگی جامعه بیان کرد.

براساس اعلام فرمانداری گمیشان ،همچنین وی در مراسم کلنگ زنی مدرسه 7کلاسه فاروق منصور عباسی روستای چارقلی شهرستان اظهارداشت: فعالیت در مجمع خیرین بهترین تجربه کاری در نوع خود است که با همدلی و همزبانی و کارگروهی بخش بزرگی از مشکلات حوزه های مختلف و از جمله آموزش را رفع می کند.

مدرسه 7 کلاسه مشارکتی،خیری فاروق منصور عباسی روستای چارقلی شهرستان گمیشان با اعتباری بالغ بر7میلیاردو 200میلیون ریال با زیر بنای 575متر مربع با همکاری یکی از خیرین منطقه به نام منصور عباسی ساخته می شود و در آغاز سال تحصیلی 95-96 آماده حضور دانش آموزان خواهد شد.

گمیشان با افزون بر 60 هزارنفر جمعیت در شمال غرب استان گلستان واقع است، بیشتر ساکنان این شهرستان را هموطنان ترکمن تشکیل می دهند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر