c_300_250_16777215_10_images_PC150254.JPG
ترکمن سسی:مراسم  نکوداشت 700 شهید اهل سنت استانهای گلستان ،گیلان و مازندران پیش از ظهر امروز با حضور رئیس سازمان بنیاد شهید کشور و مسئولین استانی و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی واقشار مختلف مردم در گرگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد گراگان محل برگزاری این مراسم ،در ابتدای این مراسم فاضلی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان ضمن خیر مقدم به میهمانان ،برگزاری این مراسم را اولین رویداد مهم در این حوزه قلمداد کرد.
در ادامه الحاج عبدالحی آخوند میرزاعلی امام جمعه اهل سنت آق قلا با اشاره به شرایط امروز دنیای اسلام وحدت و همدلی را نیاز حیاتی جامعه اسلامی قلمداد کرد.
آخوند میرزاعلی در ادامه گفت دشمنان نقشه های متعددی را برای تضعیف اسلام طراحی می کنند و ما باید با هوشیاری نیرنگ های آنان را به سمت  خودشان برگردانیم.
آیت اله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان سخنران دیگر این مراسم بود.ایشان با اشاره به این مسئله که دشمنان از ابتدای انقلاب یکپارچگی و همدلی جامعه را هدف قرار داده اند تاکید کرد با هوشیاری مردم این تلاش های دشمنان تا به امروز به نتیجه ای نرسیده است.
آیت اله نورمفیدی افزود همه مسلمانان باید در برابر طراحی های دشمنان و گروه هایی که به نام اسلام جنایت می کنند هوشیار باشند و این جنایات را محکوم نمایند.
دکتر حسن صادقلو نیز در این مراسم خاطر نشان کرد این که شهدای اهل سنت همپای سایر اقشار در دفاع مقدس حاضر بوده اند با درک این ضرورت بوده است که وحدت در جامعه یک نیاز اساسی است و شهدای ما به خوبی این نیاز را درک کرده اند.
حجت الاسلام شهیدی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور نیز در این مراسم با اشاره به مقام شامخ شهیدان والا مقام تاکید کرد امنیت و آسایش امروز میهن اسلامی مان را مدیون جانفشانی های شهیدان هستیم.
این مراسم با امضای تمبر یادبود شهدای اهل سنت شمال کشور و قرائت بیانیه پایانی به وسیله آخوند فرهمند به اتمام رسید.

c_300_250_16777215_10_images_603039.jpg

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر