c_300_250_16777215_10_images_603147.jpgترکمن سسی:رئیس سازمان بسیج رسانه گلستان از برگزاری دوره آموزشی خبرنگاری توسط این سازمان در هفته جاری خبر داد.

علی محمد جعفری، در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دومین دوره آموزشی خبرنگاری در استان به نام محمدرضا معززی شهید شاخص استانی سال ۹۴ بسیج رسانه گلستان در روزهای ۱۶، ۱۷ و ۱۸ دی ماه در دانشگاه امام حسین (ع) واقع در جاده گرگان-آق قلا برگزار می شود.
وی افزود: این دوره آموزشی در دو بخش ویژه اصحاب رسانه و بسیجیان علاقه مند به خبرنگاری و در سه سطح مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته برگزار خواهد شد و کسانی که می خواهند در این دوره شرکت کنند، باید با مراجعه به سایت سازمان بسیج رسانه گلستان مراحل ثبت نام را انجام دهند.
او تصریح کرد: خبرنگاران پس از اینکه در کلاس تئوری شرکت کردند، باید کار عملی خود را در مدت مشخص به سازمان بسیج رسانه تحویل دهند تا پس از بررسی، گواهینامه شرکت در دوره برای آنها صادر شود.
جعفری اضافه کرد: کار عملی کسانی که به عنوان علاقه مند شرکت کرده اند، کارورزی در رسانه های استان است و افرادی که در رسانه های استان مشغول به فعالیت هستند، چند کار عملی از سوی اساتید برای آن ها در نظر گرفته شده است.
وی تصریح کرد: ثبت نام تنها به صورت اینترنتی و تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۱۴ دی ماه ادامه خواهد داشت و تمدید نخواهد شد. داوطلبان شرکت در دوره باید در سازمان بسیج رسانه عضو باشند یا اگر در رده های دیگر بسیج عضویت دارند، باید پرونده بسیجی خود را به بسیج رسانه انتقال دهند.
رئیس سازمان بسیج رسانه گلستان درباره مقارن شدن این دوره آموزشی با فصل امتحانات اشاره کرد و خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی قرار بود در فصل تابستان برگزار شود اما به دلیل برخی مشکلات عقب افتاد. چند نفر در همین رابطه با بنده تماس گرفته اند اما همه هماهنگی ها برای برگزاری این دوره انجام شده است و امکان تغییر تاریخ برگزاری دوره وجود ندارد.
جعفری بیان کرد: با چند مدرس هماهنگ کرده ایم تا در این دوره حضور داشته باشند. استاد محمدی و توماری از تهران و چند مدرس نیز از داخل استان مسئولیت آموزش این دوره را بر عهده دارند.
وی در پایان اظهار کرد: در حال حاضر حدود ۸۵ نفر برای شرکت در این دوره ثبت نام کرده اند و امیدواریم طی روزهای آینده بر این تعداد افزوده شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر