c_300_250_16777215_10_images_603312.jpg

ترکمن سسی:استاندار گلستان ضمن ابراز تعجب از کثرت کاندیداهای رد یا عدم احراز صلاحیت شده گفت: از طریق مجاری قانونی، با جدیت در راستای استیفای حقوق کاندیداها اقدام و پیگیری لازم را انجام خواهیم داد.

به گزارش ترکمن سسی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان ،دکتر حسن صادقلو افزود: یکی از مأموریتهای سال 94 ایجاد شور و نشاط انتخاباتی است و در راستای امانت داری و حق الناس و در راستای استیفای حقوق نظام و مردم، پیگیری حقوق کاندیداها نیز از برجسته ترین تکالیف ماست.
استاندار اظهار داشت: در موضوع رد صلاحیت کاندیداها، ضمن اینکه موارد به مجاری قانونی از جمله وزارت کشور منعکس شده است، پیگیری های لازم در سطح استانی و ملی درحال انجام است.
وی افزود: امیدواریم در تعامل وزارت کشور و استانداری با شورای نگهبان، نسبت به عدم احراز و رد صلاحیت کاندیداها تجدیدنظر اتفاق بیفتد.
دکتر صادقلو اظهار داشت: مسلما برگزاری انتخاباتی پرشور و با مشارکت گسترده آحاد ملت از تاکیدات مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور بوده و علاوه بر آن اتخاذ تمهیدات لازم برای حضور کاندیداهای متعهد به نظام و قانونمند در انتخابات و نیز مشارکت پرشور آحاد مردم در این عرصه، تاکیدی مجدد بر استحکام پایه های نظام جمهوری اسلامی و مردم سالاری دینی در کشور است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر