c_300_250_16777215_10_images_2015_CYMERA_20151231_200500.jpg

ترکمن سسی-دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان گفت: هفته بیست و سوم مسابقات اسب‌دوانی کورس پائیزه کشور در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس استان گلستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از تسنیم حکیم ایگدری اظهار داشت: هفته بیست و سوم کورس اسب‌دوانی پائیزه کشور با شرکت 63 چابک‌سوار در 7 دور در مسافت یک‌هزار، یک هزار و 550 و یک هزار و 600 متری در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس استان گلستان برگزار شد.

وی افزود: در پایان این هفته از رقابت‌ها اسحاق یزدانی با اسب سهند بهزاد، مهران عطا با اسب ناتی بوی، عیدمحمد غراوی با اسب آیسو، مهران خوجملی با اسب اوهایو، آرمین آق آتابای با اسب نت وات سکرت، کمال دالیجه عطا هم با اسب‌های اسکاتلند و ببر گلستان زودتر از دیگر چابک‌سواران به خط پایان رسیدند.

دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان تصریح کرد: در پایان این رقابت‌ها بیش از 490 میلیون ریال جایزه نقدی به صاحبان اسب‌های برتر اهدا شد.

در فصول مختلف مسابقات سوارکاری در پیست‌های سوارکاری شهرستان‌های آق‌قلا، بندرترکمن و گنبدکاووس در استان گلستان برگزار می‌شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر