c_300_250_16777215_10_images_headbamdad.jpgترکمن سسی:سایت بامدادان به مدیریت دکتر مرتضی قندهاری شروع به کار کرد.

در این سایت تحلیلی - خبری موضوعات مختلف استانی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد .در صفحه نخست این سایت مدیر آن سیاست و رویه آن را این گونه تشریح کرده است :

"ما چندان بر این نیستیم که خبرها را به لحظه به مخاطب برسانیم، بنظر ما در میان این حجم قابل توجه سایت های خبری، جای خالی سایت هایی که بصورت ریشه ای و تحلیلی به رویدادها بپردازد احساس می شود. به همین منظور ما تلاش خواهیم کرد تا با بهره گیری از ظرفیت های قابل دسترس به موضوعات مهم روز نگاه بررسی گرایانه داشته باشیم. ما بر اساس باور و اعتقاد خود را مقید به رفتار در چارچوب قانون و رعایت خطوط قرمز نظام می دانیم؛ تلاش خواهیم کرد تا فراتر از دسته بندی های معمول سیاسی به موضوعات بنگریم؛ اسیر شخصیت گرایی و تقدیس های نابجا نمی شویم؛ حفظ آبرو و حرمت افراد برای ما یک اصل ثابت است."

ما برای آقای دکتر قندهاری به عنوان یک همکار خوب و پر تلاش رسانه ای آرزوی توفیق داریم و اعتقاد داریم ورود افرادی با سطح آگاهی ایشان باعث ارتقاء سطح مباحث در حال بحث در سایت های استانی خواهد شد .

آدرس سایت :http://bamdadan.net/

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر