c_300_250_16777215_10_images_ostabdar.jpg

ترکمن سسی :استاندار گلستان بر لزوم پرهیز از نگاه قومیتی در انتخابات در این استان تاکید کرد و گفت: نگاه قومیتی به انتخابات یک ناهنجاری است و باید همگان از آن پرهیز داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان،دکترحسن صادقلو در مراسم افتتاح متمرکز پروژهای شهرستان گنبدکاووس که در مصلی اهل سنت این شهرستان برگزار شد، تصریح کرد: هرنوع قول دادن در زمان انتخابات و نیز گستردن سفره های رنگین از سوی نامزدها را کلک انتخاباتی می دانم و مردم باید نسبت به اینگونه اقدامات هوشیار باشند و بر اساس شایستگی به کاندیداها رای دهند.
وی بر لزوم حضور حداکثری مردم شهرها و روستاها در این انتخابات تاکید کرد و گفت: مسئله انتخابات از ارکان نظام جمهوری اسلامی است و مسائل و مشکلات نباید مانعی برای حضور در انتخابات باشد.
استاندار گلستان خاطر نشان کرد: حضور در پای صندوق های اخذ رای به هیچ جناح و گروهی ارتباط ندارد و وظیفه شرعی ما شرکت در انتخابات است.
وی با اشاره به انتخابات مهم و سرنوشت ساز هفتم اسفند از نامزدهای نمایندگی خواست از دادن قول و وعده انتخاباتی به مردم خودداری کنند.
وی افزود: شخصیت نظام به حضور مردم در انتخابات و نیز راهپیمایی 22 بهمن بستگی دارد چون جهانیان میزان حضور مردم را در این دو عرصه سیاسی محک می زنند.
دکتر صادقلو از دهیاران استان خواست در حوزه انتخابات، له یا علیه کاندیدای خاصی موضع گیری نکنند زیرا آنان (دهیاران) جزئی از بدنه دولت محسوب می شوند.
استاندار گلستان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه انقلاب اسلامی در 37 سال گذشته خدمات زیادی در اقصی نقاط کشور انجام داده است، گفت: فلسفه این خدمت ها تشکر از مردم است که همواره در همه صحنه ها حضور داشته اند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر