c_300_250_16777215_10_images_603533.jpg

ترکمن سسی- همزمان با انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی استاندار گلستان با حضور در مراوه تپه از نحوه برگزاری انتخابات در این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، حسن صادقلو عصر جمعه در دیدار با اعضای ستاد انتخابات شهرستان مراوه تپه اظهار کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری اعلام فرمودند امروز روز عید است و این عید را به ملت بزرگ ایران تبریک می گوییم.
صادقلو افزود: خداوند منان را بسیار شاکریم که به ملتی بصیر و آگاه خدمت می کنیم که با یک اشاره به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته در صحنه های مختلف از جمله انتخابات حضور می یابند.
استاندار گلستان قصد حضور خود در شهرستان مراوه تپه را قدردانی از زحمات تلاشگران در عرصه انتخابات عنوان و بیان کرد: این انتخابات به مانند راهپیمایی ۲۲ بهمن نافذ در زمان است و در سرنوشت نسل ها اثر پایدار دارد و مهمتر از اینکه یک امر حکومتی باشد یک امر اُخروی است.
وی افزود: آنطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند عوامل اجرایی باید کاملاً بی طرفانه عمل کرده و با تمامی کاندیداها رفتار عادلانه داشته باشند.
استاندار گلستان با اشاره به بافت شهرستان و سیّار بودن اکثر صندوق ها اظهار کرد: نمایندگان فرماندار در مدیریت صندوق ها حساس باشند و مخصوصاً در اخذ رأی تا آخرین نفر رأی گرفته شود و وظیفه همه عوامل است که انتخابات را دقیقاً رصد کنند.
وی خاطر نشان کرد: در حوزه اجرایی انتخابات، فرماندار در رأس کارهاست و همه عوامل باید با فرماندار هماهنگ باشند.
در ابتدای جلسه نیز تاجی، فرماندار با قدردانی از حضور استاندار محترم در شهرستان مراوه تپه از زحمات و تلاش های هیئت های نظارت، بازرسی و اجرایی و همچنین مسئولین کمیته ها و اعضای ستاد انتخابات تقدیر و تشکر کرد و گفت: بعد از ابلاغ وزارت کشور تمامی کمیته ها و هیئت ها تشکیل شده و تاکنون نیز هیچگونه خللی در روند برگزرای انتخابات شهرستان پیش نیامده است.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان مراوه تپه اظهارکرد: آنگونه که شاهدان و بازرسان گزارش کرده اند و با توجه به حضور حداکثری انشاالله شاهد حضور بی سابقه مردم در پای صندوق های رأی خواهیم بود.
بعد از جلسه استاندار به همراه مسئولین استانی و شهرستانی از شعبه های شماره یک ویژه برادردان و و شعبه شماره ئو ویژه خواهران شهر مراوه تپه بازدید کرد./مهر

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر