c_300_250_16777215_10_images_norrgholipoor.jpg

ترکمن سسی ،طاهرجانی :رامین نورقلی پور نماینده مردم غرب گلستان در جریان سرکشی اخیر خود به مناطق مختلف حوزه انتخابیه  با اشاره به موضوع ارقام  نجومی فیش های حقوقی برخی  مدیران دولتی گفت:این مساله صرفا به کلان شهرها برنمی گردد، بلکه گزارش ها نشان می دهند در برخی از  استان ها این مشکل به چشم می آید که باید با آن برخورد گردد.

نورقلی پورافزود:سالهاست که قشر کم درآمد بدلیل تحریم های اعمال شده توسط کشور های سلطه گر با مشکلات عدیده ی معیشتی دست و پنجه نرم می کنند به امید آنکه روزی برسد تا مشکلات به حداقل برسند و بیش از این شرمنده فرزندان خود نگردند، در این شرایط برخی ها چطور می توانند با اختصاص صد ساعت،صد و پنجاه ساعت و دویست ساعت اضافه کاری به خود از حقوق های نجومی برخوردار گردند و درعین حال ادعای خادمی ملت را بنمایند!
نماینده مردم شهرستان های بندرترکمن،گمیشان،کردکوی و بندرگز با اشاره به اینکه اقشار کم در آمد دغدغه ی معیشتی  روزانه زیادی دارند تاکید کرد:مطمئنا مساله بوجود آمده غیر قابل تحمل است و نمایندگان استان گلستان اقدامات لازم را بعمل خواهند آورد تا هرچه زودترجلوی این قبیل سوء استفاده گری ها گرفته شود.در این زمینه به شخصه وقتی چشم های منتظرخانواده های کم درآمد را می بینم احساس مسئولیت دو چندان می کنم.
نورقلی پور ادامه داد:ما نگرانی مردم را بابت درج ارقام نجومی در فیش های حقوقی برخی مدیران دولتی درک می کنیم زیرا به رفاه رسیدن عده ای خاص تاوان سنگینی را به اقشار کم در آمد وارد می کند و همانگونه که اخیرا مقام معظم رهبری هم رهنمود کردند باید با این جریان برخورد جدی و اقدام بازدارنده عملی صورت بگیرد.
نماینده حوزه غرب گلستان گفت: همانگونه که می دانید کشور ما مدتی است پیگیر مطالبات خارجی خود از طریق راه های قانونی می باشد تا حقوق مردم را بدست آنها برساند حال آنکه عده ای در داخل با زیرپا گذاشتن اخلاق و انصاف و بدون درنظرگرفتن وضعیت اقشار کم درآمد تنها به جمع آوری ثروت و مال اندوزی فکر می کنند.
نورقلی پور خاطر نشان کرد:مسلما انتظار مردم ازنمایندگان مجلس منطقی و بجا می باشد لیکن ذکر این نکته هم ضروری است که مساله حقوق های نجومی  ازگذشته نشات می گیرد با این حال هم وظیفه دولت و نمایندگان مجلس است که به آن رسیدگی نمایند.بنده از جایگاه نماینده مجلس اطمینان می دهم که در حل و فصل قاطع این مسئله با کسی مدارا نکرده و نمی گذاریم هر کس هر طور که می خواهد از بیت المال برداشت نماید.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر