c_300_250_16777215_10_images_011111111111111112.jpg

ترکمن سسی-یادداشت زیر به قلم یکی از فعالان ترکمن شرق گلستان،برای سایت ترکمن سسی جهت انتشار ارسال شده است.

 

با تشکر از تمام قومیتها که با حضور حداکثری شان در انتخابات مشتی محکم بر دهان یاوه گویان زدند.

 

می دانیم که مهمترین شعار مهندس غراوی در مرحله دوم انتخابات مجلس دهم اتحاد فراقومیتی بود.البته بر کسی پوشیده نیست که ایشان بعد از انتخاب به عنوان نماینده حوزه حتی الامکان نگاه یکسانی به قومیتها داشته اند ولی یک بحث حایز اهمیت در حال شکل گیری است :آیا این شعار بجای مساعدت در مدیریت حوزه باعث دردسر مهندس غراوی خواهد شد؟آیا این شعار باعث ایجاد نوع خاصی از کاپیتولاسیون برای گروهها و قومیتها ی دیگر میشود؟

 

برای رسیدن به پاسخ این سوالها لازم است پوششی از یک جریان برداشته شود همانطور که میدانیم مهندس غراوی یکی از مهندسان فعال در حوزه ساختمان و عضو نظام مهندسی ساختمان استان بوده و قریب به یکسال پیش بعنوان یکی از اعضای هیت رییسه سازمان استان انتخاب شده و پیرو آن مسئول حوزه شرق۳ که متشکل از دفاتر نمایندگی نظام مهندسی مینودشت,گالیکش,کلاله و مراوه تپه گردیده اند،یعنی مدیریت کلان حوزه شرق در گستره نظام مهندسی ساختمان بر عهده ایشان نهاده شده است.

اخیرا در یکی از بخشهای دفتر نمایندگی نظام مهندسی شهرستان کلاله تخلفاتی از سوی کارمند مربوطه بصورت عدم پرداخت صحیح مواجب و کارکرد مهندسان از ایشان سرزده و اسناد و مدارک این عمل خلاف به صورت مستند به سازمان و بخشهای مربوطه از قبیل هیئت مدیره ,حراست و بازرسی گزارش شده است که علل تعلل و لاپوشانی هیت مدیره استان جای نقد و بررسی بسیار دارد. 

 

شنیده ها حاکی از این است که کارمند متخلف با فراهم کردن ارتباط با مهندس غراوی ایشان را متهم به زیر پا گذاشتن شعار و تعهدشان نسبت به اتحاد فراقومیتی کرده اند چرا که مهندس غراوی تاکید بر اخراج کارمند متخلف داشته اند.

 

قضیه وقتی ابعاد جالب به خود میگیرد که مواجه میشویم با عدم تمایل رییس دفتر نظام مهندسی کلاله نسبت به در جریان قرار دادن مهندس غراوی در مورد تخلفات موجود و گزینش جناحی انجام شده ,چرا که مهندس غراوی بصورت مستقیم در سلسله مراتب مهندس محمدی هستند.آیا ضعف ریاست دفتر نمایندگی در مدیریت اداره مطبوع و فقدان توان در کنترل عملکرد کارکنان مذکور همچنین وجود شایعاتی مبنی بر تخلفات مدیریتی باعث عدم گرایش مهندس محمدی نسبت به پیگیری این تخلفات نشده است؟

چرا همشهریان عزیز در قومیتهای مختلف از شعار همبستگی قومیتی استفاده سؤ کرده و خواهان ابقا فرد متخلف صرفا بواسطه شعار مذکور میشوند؟

آیا این شعار باعث بالا رفتن انتظارات قومیتهای دیگر از مهندس غراوی خواهد شد؟

آیا به نوعی مصونیت از خلاف و جرم مدیران و کارکنان در قومیتهای دیگر فقط بخاطر شعار اتحاد قومیتها ایجاد خواهد شد؟

در جای دیگری از همین سازمان(نظام مهندسی کلاله)و در بخش حسابداری نیز گزینشی صورت گرفته که شنیده میشود که اولویت با یک فرد دیگر که قومیت سیستانی دارد میباشد ولی یک خانوم با  حمایت برخی لمپن های انتخاباتی بر کرسی حسابداری تکیه زده است.

 

نماینده ی عزیز،اگر به شعار فراقومیتی و اتحاد خود اعتقاد داشته و عمل به آن را بر خود لازم میدانید پس انتظار میرود حق آن جوان سیستانی(یادتان باشد که سیستانیها برایتان سنگ تمام گذاشتند)که هیچ گونه آشنا و پارتی ندارد را در تقابل ان خانومی که به ناحق و صرفا به خاطر آشنا بودن با لمپنهای شهرستان کلاله و داشتن ارتباط با یکی از اعضای هیت مدیره سازمان استان مشغول بکار شده اند را بگیرید.

 

جالب است که بدانید مهندس غراوی بعنوان مسئول مستقیم این حوزه هیچگونه دخالتی نسبت به حل و فصل قضایا انجام ندادند.اگر ایشان  مشغله فراوانی در مجلس دارند(که خواسته بحق مردم تمرکز کامل ایشان بر حل مشکلات منطقه میباشد)رسیدگی به مسولیتشان در نظام مهندسی بر ایشان مقدور نمیباشد,اگر در مسولیتهای یاد شده تداخل ایجاد میشود و ایشان بعنوان امید مردم در مجلس حاضر بوده و مسولیت اول ایشان بشمار می اید انتظار میرود در صورت عدم توان رسیدگی به جریانات نظام مهندسی جا را برای افراد دیگر باز کنند ولی گویا ایشان فراغت بسیاری در مجلس دارند  چرا که علاوه بر مدیریت شرق گلستان ایشان اخیرا کاندیدای حضور در شورای مرکزی نظام مهندسی کشور شده اند.

ایا ایشان وقت کافی برای رسیدگی به این همه مسولیت را دارند؟

 

آقای غراوی اولویت اول یک نماینده فقط بایستی رسیدگی به خیل عظیم مشکلات منطقه باشد و با توجه به پتانسیلی که در شما وجود دارد اگر در یک مشغله تمرکز داشته باشید رسیدگی کامل به مشکلات مردم منطقه دور از انتظار نخواهد بود.

دیدگاه‌ها  

-18 #1 محمد 1395-04-15 01:00
سلام
همه ی این مسایل عنوان شده فقط در جهت تخریب نماینده ومانع در راستای حضور تخصصی ایشان در جایگاه بحق و قانونی در صورت انتخاب هست.
واقعا از ترکمن سسی و نویسنده محترم که با زرنگی خاصی موضوع را تدوین و در رسانه ی خود مطرح کردین.. رسیدگی به تخلفات عنوان شده دستگاه نظارتی دارد...
انتهای مطلب دلیل نگارش را عنوان نموده است.یخاطر احقاق حق یک نفر نگارش نشده است
نقل قول کردن
-17 #2 محمد 1395-04-15 01:02
ضمنا نام نویسنده قید گردد
نقل قول کردن
+45 #3 افکار عمومی 1395-04-15 02:14
مطالب با علم کامل، دقیق نگاشته شده است

آفرین
نقل قول کردن
0 #4 مخاطب خاص 1395-04-15 03:41
سلام خدمت مدیران ترکمن سسی

الف-بیشترین حمایت از غراوی در انتخابات در فضای مجازی و جامعه خبرنگاران را ترکمن سسی انجام داد به قول مدیرانش کافیه بالای سایت سرچ کنید!!!! یعنی ترکمن سسی با کسی تعارف نداره و نقدهاش رو میکنه!!!

ب-شک ندارم این مطلب رو فرستادن چون خبرها و یادداشت های تندتر رو بنام خودشون زدن!!!! اینکه چیزی نیست!!!

موفق باشین............
نقل قول کردن
+34 #5 matin 1395-04-15 04:11
دیگر اغلب افراد کلاله حتی کسانی که در بطن نظام مهندسی نیستند از فساد خانم مذکور و ارتباطشان با عواملی از نظامی مهندسی کلاله و استفاده ایشان از اهرم روابط مخفی جهت کسب مسئولیت و فساد مالی مطلع هستند.پیگیری این کار وظیفه جناب مهندس است.حالا متخلف از هر قومیتی باشد.جای تاسف زیادی دارد برای کسانی که این جریان را لاپوشانی و حمایت میکنند.
نقل قول کردن
-13 #6 اق اویلی 1395-04-15 04:14
چرا اسم نویسنده مطلب رو نمیارین،متن بدون مشخصات نویسنده یا دروغه یا نویسنده خود اعضای سایته
نقل قول کردن
+28 #7 azt 1395-04-15 18:55
به نقل از اق اویلی:
چرا اسم نویسنده مطلب رو نمیارین،متن بدون مشخصات نویسنده یا دروغه یا نویسنده خود اعضای سایته

با سلام
نگاه کن چی میگه نه اینکه کی میگه
این که چه کسی نوشته مهم نیست مهم اینه که این تخلف صورت گرفته یا نه
به نظر بنده این یادداشت باعث میشه که فشار کاذبی که رو مهندس واسه انتصابات هست رو برداره
یا شایدم ....
نقل قول کردن
+20 #8 دیراک 1395-04-15 20:39
.به نقل از اق اویلی:
چرا اسم نویسنده مطلب رو نمیارین،متن بدون مشخصات نویسنده یا دروغه یا نویسنده خود اعضای سایته

شما چرا اصل قضیه رو ول کردین چسبیدین به حواشی؟؟ اگر چیزی نیست ثابت کنید که نیست نکنه دوست ندارید حقایق اشکار بشه؟
نقل قول کردن
+26 #9 ترنم نگاه 1395-04-15 20:56
مگر نه این است که مسوولیت نماینده نظارتی است؟
اگر آدمی که مکلف است در مقابل تخلفات عینی سکوت کند با این صفات بی صفت نظارت نکند بهتر است.. آقای محترم! ما نیامده ایم که بود و نبودمان هیچ تاثیری بر جامعه، بر تاریخ، بر زندگی، و بر آینده نداشته باشد.
نقل قول کردن
+23 #10 استحکام بنا 1395-04-18 01:45
با سلام خدمت خوانندگان سایت
چرا این خبرها رو سایت کلاله خبر پوشش نمیده؟
چرا نظام مهندسی کلاله یه جواب محکم نمیده؟
چرا خیلی ها که این خبر ربطی بهشون داره ساکتن؟
نقل قول کردن
+24 #11 رضا 1395-04-21 12:23
سلام فكر ميكنم سكوت مسئول دفتر نماينده دراينجا جايز نيست. بايد پاسخ مستدل بدهد.نبايد بگذارد نماينده را تخريب كنند.
نقل قول کردن
+21 #12 matin 1395-04-22 00:22
موضع مهندس نسبت با این فساد اخلاقی و اقتصادی تاثیر زیادی بر جهت افکار افراد آگاه جامعه نسبت به ایشان برای دوره بعدی انتخابات خواهد داشت. و قضاوتی که بر کار ایشان در این دوره خواهد شد نتیجه اقدامات ایشان بر چنین جریاناتی آشکار خواهد بود.ایشان باید نشان دهند که مانند نماینده قبل فردی سست عنصر و متزلزل نیستند.
نقل قول کردن
+20 #13 اسایش 1395-05-02 00:24
شنیده ها حاکی از ان است که در استخدام اون خانوم رد اقای ب---ر هم دیده میشه
خواهر اون خانوم حسابدار شرکت اجر پزی اقای ب---- و اقای ب---- و اقای اب------ک-----ی و رفقای دیرین
و این است مملکت اسلامی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر