c_300_250_16777215_10_images_60737.jpg

ترکمن سسی-حوزه علمیه اهل سنت ربانیه چنارلی در بیانیه ای اقدامات تروریستی اخیر گروههای تکفیری و عناصر داعش در حرم نبوی(ص) و سایر کشورهای اسلامی را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از  راه اترک، این روزها اقدامات انتحاری  و تروریستی داعش  در بمب گذاری ها شدت گرفته است و مشخص است این فرقه نتوانسته در جبهه جنگ روبرو با مقاومت به پیروزی دست پیدا کند.
این روزها موضع گیری علما، روحانیت و حوزه های علمیه در خصوص مقابله با توطئه دشمنان در جهت تفرقه مانند آبی است که انقلاب اسلامی همیشه به آن تشنه است. در همین راستا حوزه علمیه ربانیه چنارلی از روستاهای شهرستان مراوه تپه با صدور بیانیه ای، از دستگیری گروههای تروریستی و تکفیری در داخل کشور تقدیر و تشکر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:
علمیات انتحاری و حرکت های  ددمنشانه ترویستی گروهای تکفیری و عناصر  داعش در حرم نبوی صلی الله علیه و سلم و سایر کشورهای اسلامی بالاخص عراق و سوریه ،که  یک عمل غیردینی و ضد بشری است که آمریکا و بعضی حکام مستبد کشورهای عربی با حمایت های مالی و تسلیحاتی سعی در برهم زدن امنیت و آرامش کشورهای مسلمان نشین دارند را  محکوم می نمائیم و از زحمات و تلاش های سربازان گمنام و تمامی نیروهای امنیتی که در ناکام گذاشتن اعمال خرابکارانه عناصر تروریستی در کشور عزیزمان داشتند ، تشکر نموده وطول عمر رهبر فرزانه و حکیم امت را از درگاه ایزد منان مسألت می نمائیم. و امید آن داریم امت اسلامی با تمسک به حبل المتین الهی ودر سایه  اتحاد و همبستگی و همدلی توطئه های شوم دشمنان اسلام را خنثی نمایند.الراجی عن رحمه ربه الباری
صلاح الدین گوگلان مدیر مدرسه ربانیه چنارلی
اسماعیل قدیری معاونت محترم  مدرسه ربانیه چنارلی
عصام الدین گوگلان بنمایندگی از طرف طلاب و مدرسین مدرسه ربانیه چنارلی

c_300_250_16777215_10_images_60738.jpg

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر