c_300_250_16777215_10_images_60842.jpg

ترکمن سسی- معاون استاندارگلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس روز یکشنبه در مراسمی با حضور استاندار و جمعی از مسوولان استانی و ائمه جمعه شیعه و سنی و علمای این منطقه معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ایرنا، فرمانداران قدیم و جدید گنبدکاووس در این آیین بر لزوم تعامل و همکاری بیشتر مدیران اجرایی و اداری برای خدمت بهتر به مردم تاکید کردند.
محمد حمیدی معاون استاندار گلستان و فرماندار قبلی گنبدکاووس با قدردانی از همراهی و همکاری مردم، مسوولان و علما و روحانیون شیعه و اهل سنت درمدت تصدی فرمانداری ویژه این شهرستان، گفت: مردم گنبدکاووس مستحق خدمت بیشترند.
وی با تشبیه اقوام ساکن درگنبدکاووس به گل های رنگارنگ یک باغ، افزود: مردم شیعه و اهل سنت این شهرستان، سال هاست که با وحدت و تعامل در کنار یکدیگر زندگی می کنند و نقش علما و روحانیون در ایجاد وحدت و تعامل غیر قابل انکار است.
حمیدی ادامه داد: درمدت 28 ماه و هشت روز مسوولیت فرمانداری ویژه گنبدکاووس، تمام خاطراتم جز حادثه تلخ منا که درآن 31 نفر از شهروندان این شهرستان مظلومانه شهید شدند، به واسطه مردم و مسوولان خوب گنبدی، شیرین است.
وی همچنین گزارشی از عملکرد خود در گنبدکاووس ارایه کرد و تکریم مردم و حل مشکلات آنان درحد توان، ایجاد امنیت پایدار، پیگیری احداث جاده موسوم به نفت، پیگیری برای تامین آب شرب مناطق روستایی و شهری، گاز رسانی به روستاها، پیگیری زمین احدث بیمارستان 800 تختخوابی، برگزاری انتخابات سالم و شفاف، مدیریت خرید محصولات پاییزه و تشکیل شورای راهبردی و ارایه 9 طرح به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان را ازجمله این اقدامات برشمرد.
معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز گفت: فعالیت ها و طرح هایی که در زمان فرماندار قبلی در گنبدکاووس انجام شده به صورت کارشناسی تر و علمی تر ادامه می یابد.
عبدالقدیر کریمی بااشاره به ظرفیت های گنبدکاووس دربخش های مختلف، افزود: مجموعه مدیران اجرایی بایستی با تعامل و همکاری در جهت استفاده بهینه از این ظرفیت ها و توانمند سازی شهرستان تلاش مضاعف نمایند.
وی گفت: درسال پایانی دولت تدبیر و امید قرار داریم و همه مدیران موظفند گزارش عملکرد دولت دربخش های مختلف را به مردم اطلاع رسانی نمایند.
کریمی، تشکیل اتاق فکر یا شورای راهبردی توسعه و استفاده از نقطه نظرات کارشناسان، استفاده از ظرفیت فکری جوانان و نخبگان، توسعه شهرستان درحوزه های مختلف، پیگیری طرح های نیمه تمام و مصوبات سفر ریاست جمهوری، تکریم ارباب رجوع، استفاده از ظرفیت اصحاب رسانه، توسعه سیاسی با استفاده از نقطه نظرات جریان های سیاسی و ارزیابی مستمر عملکرد مدیران را از مهمترین اولویت های کاری خود در گنبدکاووس برشمرد.
دراین جلسه ائمه جمعه شیعه و اهل سنت گنبدکاووس، برخی مدیران کل استان گلستان، فرمانداران، بخشداران، مدیران اجرایی و معتمدان و بزرگان شهرستان های شرق این استان نیز حضور داشتند.
شهرستان گنبدکاووس با 360 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

c_300_250_16777215_10_images_60837.jpg

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر