c_300_250_16777215_10_images_60853.jpg

ترکمن سسی- متاسفانه این روزها شاهد تخریب استاندار محبوب استان گلستان هستیم ، توسط عده ای که خود برای این کرسی دندان تیز کرده اند.

به گزارش ترکمن سسی به نقل از پایگاه اینترنتی آوای ترکمن ؛ قصه عجیبی است دنیای سیاست ، انگار همین دیروز بود که عده ای حسن صادقلو را با ناز و کرشمه در حوزه امام خمینی (ره) گرگان استقبال کردند و امروز همانها علیه وی بیانیه تخریبی می دهند و او را برای صدارت گلستان ضعیف می پندارند.
همه ما ترکمن ها نیک می دانیم که در دولتهای گذشته سهم اقوام چندان به چشم دیده نمی شد و مخصوصا در هشت سال گذشته به مطالبات اقوام پاسخ شایسته ای داده نشد اما دولت روحانی و استاندار صادقلو به ترکمن ها نگاه ویژه ای داشتند .
سفر چندباره یونسی دستیار اقوام رئیس جمهور به استان گلستان و انتخاب چهار فرماندار ترکمن بنام های تاجی در مراوه تپه ، هیوه چی در آق قلا ، نازقلیچی در بندر ترکمن و در ادامه عبدالحکیم فیروزی ، امانگلدی ضمیر در گمیشان را می توان نقطه عطفی در ترکمن صحرا بر شمرد.
در این میان ضمیر و تاجی به همراه نازقیلچی جزو فرمانداران موفق استانی به شمار می روند و حال آنکه در مناصب دیگر استانی نیز حضور ترکمن ها مشاهده می شود البته این مقدار می توانست بیشتر هم شود اما همین ها در دولتهای قبلی دیده نشد و از این روست که باید قدر حسن صادقلو را دانست .
ترکمن صحرا اصلاح طلبانی چون صادقلو را باور دارد و به اندیشه هایش احترام می گذارد و اینگونه تهمتها و تخریبهایی که علیه وی شکل گرفته را ناپسند می داند که ممکن است اردوگاه رقیب را خوشحال و سرمست کند.
باید جریان دولت تدبیر و امید تا انتخابات 96 تقویت شود نه اینکه نیروهای اعتدالگرا و اصلاحات درون یک جبهه با هم درگیر شوند و با این کارها پالس منفی به جامعه وارد کرده و مردم را از رای دادن به دولت تدبیر و امید ناامید و مایوس کنند.
به هر حال اصلاح طلبی در اجاره شخص ، خانواده و یا گروه خاصی نیست و ترکمن ها نیز دل در این جریان دارند و خوبست اگر بیانیه ای داده می شود از طرف همه افرادی باشند که دلشان برای آن می تپد و شایسته بود نظر قوم ترکمن را نیز هنگام صدور این بیانیه ها می گرفتند .
امروز باید همه ما تا فرصت هست دست به دست هم دهیم و با همراهی استاندار صادقلو به فکر ایجاد منطقه آزاد تجاری اینچه برون باشیم که با تصویب این طرح اقوام جان تازه ای می گیرند و در ادامه توسعه آشوراده می تواند غرب استان را متحول کند.
این گونه منازعات سیاسی تنها به عنوان دست انداز و مانع در کار پیشرفت استان می باشد و هرگونه تغییر در وضعیت مدیریت استان جز توقف طرح ها و روال منظم پیشرفت استان هیچ سود دیگری ندارد.
به دوستان اصلاح طلبمان در مرکز استان نیز توصیه می کنیم اسب تندروی و تخریب استاندار معتدل و شایسته که این روزها شتاب بیشتری گرفته را لگام بزنند و منافع مردم و آحاد جامعه را در نظر داشته باشند .
نگارنده: عبدالستار سقر

c_300_250_16777215_10_images_60852.jpg

دیدگاه‌ها  

-5 #1 منصور 1395-05-10 22:39
جناب آقاي سقر نويسنده محترم اين نوشتار. لطفا مصداقهاي موفق بودن را هم اگر بيان ميداشتيد خيلي بهترميشد.حداقل شهروندان ساكن شهر كميش تپه درايام صدارت آقاي ضمير توفيق چنداني نمي بينند. هرچند ايشان فردي محترم هستندو فرهنگي ولي درعمل جهت توسعه شهرستان وحتي مركز شهرستان نتوانستند آنطوركه ميبايست موفق عمل كنند.يك نمونه ببينيد ادارات شهرستان هم تالحظه اين نوشته بصورت كامل وهمه جانبه مستقل نشدند.درحوزه سرمايه گذاري هم درمقايسه با شهرستانهاي ديگر وهمترازخود، كارنامه چندان خوبي ندارد.وطبيعي است كه اگر سرمايه گذاري انجام نشود ضريب اشتغال هم پايين خواهدبود.لذا اگربراساس شاخصهاي موفقيت مدنظر جنابعالي مشاراليه را فردي موفق ميپنداريد،بهتراست درتعيين شاخصهاي خودتان تجديدنظر فرماييد.آقاي ضمير عليرغم تلاشهاي خودشان واجراي برنامه هاي گزارشي ،رسانه اي، براساس شاخصهاي توسعه محلي وخيز برداشتن بسوي توسعه پايدار وباتوجه به رشد اقتصادي شهرستان مدير موفقي نميبينم.براي ايشان آرزوي توفيق روزافزون در انجام وظايف ومديريت شهرستان توسعه نيافته گميشان وسلامتي آرزومندم.
نقل قول کردن
+9 #2 کمال 1395-05-11 09:54
جناب آقای سقر نظر جنابعالی بعنوان یک شخصیت فرهیخته محترم است اما لطفاً از طرف قوم ترکمن صحبت نکنیدزیرا شما سخنگوی ترکمن های استان گلستان نیستید و و آنچه مرقوم فرمودید نظر شخی شماست که باز تاکید میکنم نظر شما قابل احترام است و لیکن به هیچوجه انتظارات شایستگان قوم ترکمن از استاندار محترم برآورده نشده است و انتقادات زیادی به عملکرد ایشان وجود دارد. موفق باشید.
نقل قول کردن
+4 #3 عثمان 1395-05-12 23:16
در جواب منصور؛
دوست عزیز شما گویا در جریان امور جاری گمیشان نیستید و احتمالا از آندسته افرادی هستی که از زادگاه خودشون مهاجرت کرده و الان دلواپس گمیشانی..
اتفاقا موارد مهمی که با جدیت توسط آقای ضمیر دنبال شده و الان شرایطش محیا گشته ،همان مواردی است که شما ذکر کردید، منتها به قدری سایه ی محرومیت از قدیم بر این دیار سایه انداخته که تلاشهای آقای ضمیر آنقدر که باید نمایان نشده..
فقط در پایان باید بگم که همینکه ضمیر به هیچ جناح یا گروهی وامدار نیس و جایگاه فعلی اش نتیجه ی تلاش خود بوده و هرچه که انجام میدهد جهت توسعه ی محل خدمت خود است ، مطمعنا گروهی از منفعت طلبان و باج خواهان را ناراضی خواهد کرد..
نقل قول کردن
-5 #4 حکیم 1395-05-13 22:16
من نمی دونم چرا مطالبی که آقای عثمان در پاسخ بخ منصور گفته اند عین اظهارات شخص فرماندار گمیشان در دیدار های مختلف است .نکنه ... :sigh:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر