c_300_250_16777215_10_images_60868.jpg

تركمن سسي -معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: از نقد سازنده و طرح مسائل اصولی به منظور توسعه استان در رسانه ها و پایگاههای خبری استقبال می کنیم.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ،علی اصغر طهماسبی چهارشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی استان گلستان با موضوع قانون مداری شبکه های اجتماعی اظهار کرد: معتقدیم حیاط خلوتی در مجموعه دستگاههای اجرایی و اداری استان وجود ندارد و فضای کار و فعالیت رسانه ها باید فراهم باشد چراکه باعث پیشرفت امور می شود.
وی بیان داشت: در عین حال انتظار داریم رسانه ها بر پایه اخلاق مداری و وجدان کاری فعالیت کرده و با درک صحیح از حساسیت های استان گلستان به فعالیت خود بپردازند و به دور از جنجال و هیاهو واقعیت ها را منعکس کنند.
وی اظهار داشت: گلستان به عنوان استان مرزی و با مولفه هایی همچون ترکیب قومی و مذهبی دارای حساسیت فراوان است و چنانچه رصد درستی روی محتوای مطالب خبری صورت نگیرد ممکن است در حوزه های اجتماعی و حتی امنیتی چالش ایجاد شود.
معاون سیاسی استاندار گلستان با بیان اینکه دولت حیاط خلوتی ندارد، بیان کرد: بارها تأکید کرده ایم که هیچ خط قرمزی در مجموعه استانداری نداریم و تمامی اخبار را بصورت شفاف به اطلاع عموم می رسانیم./ ایرنا

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر