c_300_250_16777215_10_images_60473.jpg

تركمن سسي - استاندار گلستان در پيامي به مناسبت 26 مرداد ماه سالروز بازگشت آزادگان گفت : پیروزی و پایداری انقلاب شکوهمند اسلامی ایران مرهون زحمات مردان و زنانی است که در سال های انقلاب، دفاع مقدس و پس از آن از بذل جان و مال خویش دریغ نکردند.

به گزارش تركمن سسي ،متن کامل پیام دکتر حسن صادقلو به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
پیروزی و پایداری انقلاب شکوهمند اسلامی ایران مرهون زحمات مردان و زنانی است که در سال های انقلاب، دفاع مقدس و پس از آن از بذل جان و مال خویش دریغ نکردند.
بیست و ششم مرداد ماه یادآور خاطره شیرین بازگشت سرو قامتانی است که خود را برای نثار جان آماده کرده بودند اما در جنگ دشمن بعثی اسیر شدند.
مردانی که اسطوره صبر، مقاومت، پایداری، شرف و انسانیت محسوب می شوند و همواره در مسیر آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلام، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری گام برداشته اند و لحظه ای نسبت به آینده این سرزمین پر غرور و پر افتخار بی تفاوت نبوده اند.
براستی بازگشت آزادگان به کشور شادمانی و سرور ملی را به ارمغان آورد و موجب تقویت روحیه ملی در مردان و زنان سلحشور کشور شد.
اینجانب ضمن تبریک سالروز بازگشت آزادگان به میهن عزیز اسلامی به تمامی مردم شریف و غیرتمند گلستان، امیدواریم بتوانیم در امتداد افتخار آفرینی این عزیزان و شهیدان دفاع مقدس استوارانه گام برداریم.
حسن صادقلو
استاندار گلستان

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر