c_300_250_16777215_10_images_60923.jpg
تركمن سسي - معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس طی حکمی از سوی استاندار گلستان فرهاد شیبک را به عنوان سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه گنبدکاووس معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار تركمن سسي به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت استانداری گلستان و فرمانداری ویژه گنبدکاووس، مهندس عبدالقدیر کریمی با تبریک 26 مرداد سالروز ورود آزادگان از همکارآزاده و جانباز سرافرازحسین ظریف شاطرزاده هم با اهدای لوح تقدیر کرد
وی با اشاره به سوابق معاون جدید گفت: وی از نیروهای وزارت کشور است که در سمت بخشدار داشلی برون نیز تجارب خوبی را بدست آورده است.
وی همچنین از زحمات علی علیاری معاون سابق و فرزانه جعفری رییس اداره سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه قدردانی کرد و افزود: حفظ وحدت اقوام در شهرستان گنبدکاووس و حرکت در مسیر ماموریتهای دولت تدبیر و امید از اولویتهای معاونت سیاسی است.
وی افزود:دولت طی 3 سال گذشته تمام تلاش خود را کرد که مردم از عملکردها رضایت داشته باشند بنابراین در سال پایانی دولت مردم باید از برکات نظام بیشتر بهره مند شوند.
وی مسوولیت معاونت سیاسی و اجتماعی را حساس دانست و افزود: یکی از ظرفیتهای شهرستان در حوزه سیاسی وفاق و همدلی است که بین علما بزرگان و مردم وجود دارد و احترام و وحدت بین علما و مسوولان و مردم در کشور مثال زدنی است و می تواند یک مدل برای کشور باشد وی تصریح کرد: رویکرد معاونت سیاسی باید این باشد که آرامش و همدلی تثبیت شود.
کریمی همچنین خاطرنشان کرد: شهرستان گنبدکاووس در هفته دولت میزبان وزیر کشور در همایش مردمی خواهد بود.
فرهاد شیبک در این جلسه با اشاره به رویکردهایش در معاونت سیاسی واجتماعی اظهار داشت:حفظ وحدت و انسجام را به عنوان راهبرد اصلی مد نظر دارم و از تجربه همکارانم در معاونت سیاسی و اجتماعی حداکثر استفاده را خواهم کرد.
فرهاد شیبک افزود: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در تحقق اقتصاد مقاومتی در حوزه اقدام و عمل هم تلاش خواهم کرد و همواره با انجام تعهدات بیانات مقام معظم رهبری را به عنوان خط مشی خود قرار می دهم
وی برگزاری انتخابات و برقراری نظم و امنیت را از اصلی ترین وظایف معاونت سیاسی و اجتماعی دانست و افزود: تلاش خواهیم کرد و امیدواریم گامهای موثری در تحقق اهداف مد نظر برداریم.

c_300_250_16777215_10_images_60925.jpgc_300_250_16777215_10_images_60927.jpg

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر