c_300_250_16777215_10_images_60633.jpg

تركمن سسي - عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور صبح پنجشنبه در راس هیاتی عالی رتبه از مقامات و معاونت های مختلف وزارت کشور، از طریق فرودگاه بین المللی گرگان، وارد استان گلستان شد.

به گزارش خبرنگار تركمن سسي به نقل از ایرنا ، وزیر کشور در بدو ورود به فرودگاه مورد استقبال استاندار گلستان قرار گرفت و پس از ادای احترام به پرچم و آئین تشریفات ، از یگان تشریفات مستقر در فرودگاه سان دید و سپس مورد استقبال مقامات ارشد استانی و اعضای شورای تامین استان گلستان قرار گرفت.
وزیر کشور سپس به سمت شهر مرزی گمیشان در شمال غرب استان گلستان حرکت کرد.
بازدید از پروژه چهار هزار هکتاری پرورش میگو این شهرستان، دیدار با نخبگان، علما و بزرگان غرب استان (شهرستان های بندرگز، کردکوی، بندرترکمن، گمیشان و آق قلا) در حوزه اعظمیه گمیشان از برنامه های صبح نخستین روز سفر وزیر کشور به گلستان است.
رحمانی فضلی سپس از جزیره آشوراده و خلیج گرگان و مرکز پرورش ماهیان خاویاری در بندرترکمن بازدید خواهد کرد و شرکت در شورای اداری شهرستان های غرب استان گلستان در بندرترکمن از دیگر برنامه های روز اول سفر وزیر کشور به گلستان است.
شرکت در برنامه زنده تلویزیونی آخرین برنامه کاری اولین روز سفر وزیر کشور به استان گلستان می باشد.
رحمانی فضلی در دومین روز سفر به گلستان پروژه های مسکن مهر شهرستان آق قلا را به صورت متمرکز افتتاح خواهد کرد که این مراسم در سالن کسب و کار شهرک صنعتی آق قلا برگزار می شود.
دیدار وزیر کشور با آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان و شرکت در نماز جمعه گرگان و سخنرانی بین دو نماز از دیگر برنامه های روز دوم این سفر خواهد بود.
رحمانی فضلی در ادامه سفر به گلستان روز شنبه به شرق این استان می رود و در شورای اداری شهرستان های گنبدکاووس، آزادشهر و رامیان شرکت می کند.
دیدار با منتخبان و اقشار مختلف مردم شهرستان های گنبدکاووس، آزادشهر و رامیان در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس، دومین برنامه در سومین روز سفر وزیر کشور به گلستان است.
وی قرار است پس از این دیدار، از سد نرماب چل چای واقع در شهرستان مینودشت بازدید کند و سپس با منتخبان و برگزیدگان و اقشار مختلف مردم مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت دیدار کند.
حضور در جلسه شورای اداری شهرستان های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه پنجمین و آخرین برنامه وزیر کشور در سومین روز سفر وی به استان گلستان می باشد که این جلسه در فرمانداری مینودشت برگزار خواهد شد.
رحمانی فضلی در چهارمین روز سفر به گلستان به علی آباد کتول خواهد رفت که بازدید از کارخانه صنعتی مارال و سد کبودوال، دیدار با منتخبان و برگزیدگان اقشار مختلف مردم و شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان، از برنامه های حضور وزیر کشور در این شهرستان می باشد که دیدار با منتخبین در دانشگاه آزاد اسلامی و شورای اداری در فرمانداری برگزار می شود.
وزیر کشور در ادامه برنامه های چهارمین روز سفر خود به استان گلستان، عصر یکشنبه به گرگان باز خواهد گشت و در مراسم افتتاح پل دور برگردان شهید احسان حاجی حتم لو در کمربندی گرگان شرکت می کند.
جلسه با فعالان اقتصادی و برگزیدگان شهرستان گرگان در محل سالن اجتماعات استانداری گلستان، آخرین برنامه چهارمین روز سفر وزیر کشور است.
رحمانی فضلی در پنجمین و آخرین روز سفر خود به استان گلستان، در همایش شوراهای اسلامی روستایی و دهیاران استان با عنوان 'توسعه اقتصادی روستاهای گلستان' در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان حضور خواهد یافت و سپس در مراسم یادواره شهیدان رجایی و باهنر در شبستان امامزاده عبدالله (س) گرگان حضور می یابد.
وزیر کشور در ادامه برنامه های آخرین روز سفر خود به گلستان، به جلسه شورای تامین و ستاد مبارزه با مواد مخدر استان می رود و بعد از آن در جلسه شورای اداری و اقتصاد مقاومتی در استانداری شرکت می کند.
رحمانی فضلی پس از این جلسه، طی مراسم بدرقه و تشریفات در فرودگاه بین المللی گرگان، استان گلستان را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر