c_300_250_16777215_10_images_61001.jpg

ترکمن سسی-یک عضو کمیته رسانه ای و اطلاع رسانی رامین نورقلی پورگفت:برنامه های کاری این کاندیدا در روزهای پنج شنبه و امروز جمعه بصورت فشرده ادامه داشته است و ازاین رو ما هنوز ازنتایج حاصله اطلاعی در دست نداریم.

وی افزود:همانگونه که از قبل اعلام شده بود در این نشست ها اعضای کمیسیون تخصصی مجلس شورای اسلامی با اعضای کمیسیون های مختلف اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی استان خراسان رضوی جلسات متعددی را برگزار کرده اند که بزودی مفاد آنها به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید.
این عضو نزدیک به نماینده مجلس ادامه داد:مطلع شدیم که همزمان با سفر وزیر محترم کشور به استان به مناسبت هفته دولت و بازدید ایشان ازجزیره آشوراده و دیگر مناطق مختلف حوزه غرب,برای برخی فعالان این پرسش پیش آمده است که چرا رامین نورقلی پور وزیرکشور را در دیدارهایش همراهی نمی کند که باید عرض کنم سفر کاری وی ازقبل مشخص شده بود و انجام آن هیچگونه خللی بر امور جاری حوزه وارد نمی کرد.
این عضو کمیته اطلاع رسانی تاکید کرد:سفر وزیر محترم کشور جنبه بازدید از مناطق را به دنبال داشت و کلیه مطالبات لازم و نشست ها و بازدید های میدانی ازپیشتر توسط دکتر نورقلی پور و متخصصین امر صورت گرفته بود که دراینباره جلسات نماینده مجلس با وزیرمحترم محیط زیست ازآن جمله می باشد.
وی در پایان گفت:مسلما سفر وزیر کشوربه استان ما یک فرصت مهم قلمداد می شود که از آن به نحو مطلوبی بهره گیری شده است از طرفی اولویت برنامه های نماینده مجلس رسیدگی به دیگر مشکلات مهم حوزه می باشد و البته انجام سفرهای خارج از حوزه و استانی و حتی برون مرزی جزو ضرورت های کاری بشمار می روند و انجام آنها مطمئنا به نفع منطقه و حوزه خواهد بود.
خبرنگار : طاهرجانی

دیدگاه‌ها  

0 #1 Omid 1395-06-06 20:15
خداقوت و خسته نباشید به نماینده پرتلاشمون
نقل قول کردن
0 #2 امید 1395-06-06 20:22
چشم انتظار نتایج پیگیری ها و تلاش های نماینده محترم مون هستیم, امیدواریم استارت پیشرفت منطقه محروممون با دستان دکتر نورقلی پور رقم بخوره
نقل قول کردن
0 #3 امید 1395-06-06 20:22
چشم انتظار نتایج پیگیری ها و تلاش های نماینده محترم مون هستیم, امیدواریم استارت پیشرفت منطقه محروممون با دستان دکتر نورقلی پور رقم بخوره
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر