c_300_250_16777215_10_images_61003.jpg
تركمن سسي - مراسم بهره برداری از 12 پروژه گازرسانی مناطق مرزی مراوه تپه با حضور مهندس غراوی نماینده شهرستانهای مینودشت ،کلاله ،گالیکش و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی ، مدیرعامل گاز گلستان و فرماندار مراوه تپه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار تركمن سسي  به  نقل  از روابط عمومی شرکت گاز گلستان ،در این مراسم غراوی نماینده شرق استان در مجلس شورای اسلامی ،تاجی فرماندار هریک به نوبه خود از اجرای این پروژه ها و بهره برداری مردم شریف از نعمت گاز که اشک شوق آنان را بهمراه داشت از زحمات مدیرعامل و کارکنان شرکت گاز خالصانه تشکر وقدردانی نمودند و تأکید نمودند که انشاء ا... باقیمانده پروژه ها نیز در اسرع وقت برنامه ریزی و سایر روستائیان عزیز منطقه نیز از این سوخت پاک بهره مند شوند.
در ادامه مراسم مهندس جمال لیوانی مدیرعامل گاز گلستان ضمن ابراز خرسندی از بهره مندی روستاهای این منطقه از گاز طبیعی و با توجه به اینکه بیشترین پروژه های گازرسانی در شهرستان مراوه تپه می باشد گفت: این شهرستان که از مناطق مرزی می باشد خوشبختانه با همت والای دولتمردان تدبیر و امید زیر ساخت اصلی برای گازرسانی به سایر روستاها و نواحی صنعتی فراهم شده و در حال حاضر شرایط گازرسانی مهیا میباشد . وی افزود در حال حاضر با احتساب 12 روستا که در هفته دولت با هزینه ای بالغ بر 11 میلیارد و 330 میلیون ریال  و جمعیت بهره 6056 نفر افتتاح میشود تعداد روستاهای بهره مند از گاز شهرستان به 29خواهد رسید .
ایشان خاطر نشان کرد: از کل 102روستاهای  این منطقه که قابلیت گازرسانی دارد تعداد 23 در دست اجراء و باقیمانده آنها متناسب با بودجه های تخصیصی در برنامه های آتی قرار دارد ، همچنین ایشان یادآور شد: این شرکت افتخار دارد در هفته دولت 55پروژه گازرسانی شامل 30روستا و 55 واحد صنعتی را با هزینه ای بالغ بر 246 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار دهد .
مدیرعامل شرکت گاز گلستان در پایان ضمن تأکید بر رعایت نکات ایمنی و مدیریت مصرف گاز از همیاری و مساعدت استاندار محترم ، معاونین و سایر دولتمردان پرتلاش تدبیر و  امید که نهایت همکاری را برای اجرای پروژه های گازرسانی با این شرکت دارند قدردانی نمود .

c_300_250_16777215_10_images_61004.JPGc_300_250_16777215_10_images_61005.JPG

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر