c_300_250_16777215_10_images_00000000000000000000000000000000000000000000000098.jpeg

ترکمن سسی-بعد از برکناری خوجه شهردار سابق بندرترکمن،اعضای شورای شهر که اکثر دوره خدمت خود را به جای برطرف کردن مشکلات مردم با اختلافات درونی گذرانده بودند،دوباره اختلافات بینشان به اوج خود رسید.

 

انتخاب شهردار نیز با حاشیه های فراوانی از جمله قهر کردن ها و حاضر نشدن در جلسات همراه بود،تا جایی که برای این شهر بخت برگشته که پر از نیروهای بومی و لایق است شهرداری انتخاب کردند که غیر بومی بود،و جالب است بدانیم که همان هایی او را انتخاب کردند که پشت تریبون ها فریاد بر می آوردند که در استان ما،با توجه به جمعیت ترکمن ها فرصت به این قشر در پستهای مدیریتی داده نمی شود حال این که این فرصت را خود آنها نیز از این قشر دریغ کردند و شاید دستهایی پشت پرده بود تا تلقین کنند که نیروهای غیر بومی بهتر از بومی ها هستند و یا...؟

 

و اما هرچه بود  دربین مردم اینگونه جلوه کرد،چرا که شهردار جدید با استفاده از روابط خود توانست در گرفتن مجوز ها پیشه بگیرد و کارها را با روابط جلو برد تا جایی که توانست با پولی که مخصوص قسمت دیگری بود قیر تهیه کند و مناطقی را آسفالت کند که جلوی دید عموم است،در حالیکه اگر اولویت بندی می شد در شهر مناطقی وجود داشت که در بدترین  شرایط به سر می برد مناطقی که روزانه نزدیک به 300 دانش آموز از آن مسیر ها عبور می کنند و با بارندگی اندکی تبدیل به باتلاق می شود،باید پرسید هدف چه بود؟آیا آسایش مردم شهر؟ یا تلقین برتری غیر بومی؟

 

در این مدت اندک خبرهای زیادی از شهردار و نیروهای غیر بومی که  همراه وی آمده اند تا در این شهری که پر از کارشناسان و مهندسان و نیروهای کاری بیکار می باشد حقوقی بگیرند.

از مشاورین گرفته تا راننده و..،حقوقهایی که حق مردم بومی منطقه است ولی خبرهای بدتر از آن حذف نیروهای بومی و متعهد شهرداری توسط شهردار محترم که در تازه ترین آنها خبری از برکناری ذیحساب عمرانی شهرداری که پستی حیاتی و تخصصی می باشد و تنها به ماموران رسمی دولت داده می شود و فردی بومی بوده است توسط زنجانی شهردار محترم صورت گرفته و به یکی از پرسنلی که ساکن گرگان می باشد داده شده است و همه این ها دردهایی است که مردم ما از آن غافل هستند،حال باید دید شهردار بندرترکمن دنبال چیست؟حذف نیروهای بومی و متخصص و ناتوان جلوه دادن پرسنل بومی و یا...؟

 

حبیب الله ایری

دیدگاه‌ها  

-70 #1 شهروند بندرترکمن 1395-09-30 11:51
اقای ایری مردم مطمئنا از اقای شهردار فعلی نسبت به شهردار پیشین رضایت بیشتری دارند.چون این پست مهم ابتدا به یک فرد بومی داده شد و پس از ناتوانی ایشان در امورشان برکنار شدند و شهردار فعلی روی کار امد که در مدت زمان اندک توانست پیشرفت های قابل توجهی را در کار خود داشته باشد.مطمئنا برای مردم شهر پیشرفت شهر در اولویت است اما اینکه شهردار بومی برای شهر انتخاب شود به شرطی قابل قبول است که بتواند توان مدیریت را داشته باشد وگرنه همان بهتر است که شهردار غیر بومی بیاید و بتواند مایه پیشرفت شهر بشود.
نقل قول کردن
+50 #2 عرفان 1395-09-30 12:03
نقد به جا وشایسنه ایی بود
نقل قول کردن
-74 #3 علاقی 1395-09-30 13:15
با عرض سلام
بیاییم بومی و غیر بومی بودن را کنار بزاریم
مگر شهرهای دیگر چطوری هستند
خواهشا به تنها ارگانی که داره کار میکنه در بندر ترکمن (شهرداری )گیر ندید .کمک کنید. نقد کنید .
بیایید دست همدیگر رو بگیرید نه پای همدیگر رو.
نقل قول کردن
+55 #4 جبار 1395-09-30 16:38
بسيار خوشحال وخرسند شدم،که چنين ريزبينانه ومو شکافانه مسايل را تجزيه وتحليل نموديد،به حق حقوق و مسايل شهروندي هرگز از جزييات شخصي تر روزمره دور نيستند،مرحبا
نقل قول کردن
+71 #5 رامین 1395-09-30 17:10
مشکل شورای شهر بندرترکمن است! اگه شورایی قوی داشتیم هر روز شاهد داستان جدید نبودیم. چرا ضعف را باید در شهردار ببینیم؟ مگر این شورا نیست که شهردار را انتخاب می کند و بر آن نظارت می کند؟ بهتر نیست به جای انتخابات شورا ، انتخابات شهردار را برگزار کنیم؟؟؟ شورای شهر بندرترکمن در دوره چهارم متاسفانه اسیر حاشبه ها شده است. باید شورای مقتدر داشته باشیم تا از حاشیه های بی مورد فاصله بگیریم. امیدوارم همه کسانی که لایق حضور در شورای بندرترکمن هستند نامزد انتخابات 29 اردیبهشت 1396 شوند....
نقل قول کردن
+50 #6 جبار 1395-09-30 17:12
سلام،نکات بسيار مهم وخوبي اشاره کرديد.به هر ترتيب مسايل شهروندي هرگز از جزييات شخصي تر زندگي روزمره دور نيستند،تصادم خوبي داشت با اعلام حقوق شهروندي
نقل قول کردن
+58 #7 حمید 1395-09-30 23:00
سوال مهم این است که چرا خوجه نتوانست کار کند ولی شهردار فعلی ( خواهرزاده استاندار ) توانستند کار کنند؟؟؟؟؟؟ آیا این موضوع به نزدیک بودن انتخابات ارتباط دارد؟ اگر بخواهیم این دوره شورای شهر رو تحلیل کنیم باید یک گزارش مجزا از عملکرد چهار ساله و حواشی آن تهیه کنید........... از نارضایتی مردم در مورد محل جدید دوشنبه بازار که بازتاب گسترده ای داشت تا بسیاری مواردی دیگر که جای بحث دارد....
نقل قول کردن
+55 #8 حبیب 1395-10-02 17:20
آقای شهروند این که این پست اول به فرد بومی واگذار شد حرف و حدیث ها زیاد است ، ولی اگر رو کش کردن چندتا خیابان اصلی که در معرض دید مردم بودن و اینکه بدون اولویت بندی و در نظر گرفتن مشکلات ایجاد میدان کار است ، پس وای به حال ما که نتوانستیم ، این همه کوچه و خیابانهایی که آقای خوجه آسفالت کردند را ببینیم ، وای به حال ما که نتوانستیم این همه زیباسازی هایی که در سطح شهر در داخل بلوار ها گرفته تا زیبا سازی دیوارهایی که شکل شهر را زشت نشان می داد و کمک به چراغانی مسیر اسکله ، چراغانی ها و گل کاری ها ، مجسمه های ماندگار و هویت بخش و.... که آقای خوجه انجام داده اند و ما ندیدیم می دانید دلیلش چیست؟؟ چون همیشه مرغ همسایه غاز بوده است ، بهتر است اندکی فراتر از آن چیزی که می بینید فکر کنید با تشکر
نقل قول کردن
+54 #9 دانشجویان ترکمن 1395-10-03 22:18
انتخاب عجیب خوجه به عنوان شهردار و ورود جبار ایری به شورای شهر یک تصمیم کاملا سیاسی بود. عزل خوجه و انتخاب زنجانی ادامه بی ثباتی شورای شهر بندرترکمن در تصمیم گیری های شهری بود! شورای شهر بی تجربه و احساسی بود. در این چهار سال بسیاری از رسانه ها شورای شهر و شهرداری بندرترکمن را رصد می کردند و مردم نیز آگاهی کاملی دارند. استخدامی های غیرقانونی در شهرداری بندرترکمن و برگزاری مناقصه های بو دار دل شهروندان بندرترکمن به درد آورد.عکس گوشت خوردن در محل کار شهرداری بندرترکمن را قشر ضعیف بندرترکمن فراموش نکرده است. محل دوشنبه بازار که هم مردم اذیت شدند و هم کاسبان بازار !!! اختلافات بیهوده اعضای شورا با هم و شهرداری و ..... وقت مردم رو تلف کردند. از همه همشهری های عزیز و مردم خوب بندرترکمن می خواهم با رای منطقی و درست و بدون توجه به هیجانات انتخاباتی شورای شهر دوره پنجم را بهتر انتخاب کنیم. خواهش می کنم فامیل بازی و طایفه بازی و ظاهر آدم ها رو کناز بگذاریم و به افراد کاردان رای بدهیم تا بتوانیم شهر با استعداد بندرترکمن را توسعه دهیم.
نقل قول کردن
+58 #10 آرخی 1395-10-05 19:11
مردم بندرترکمن این دوره کار رو یکسره خواهند کرد و عضو ضعیف وارد شورا نخواهد شد/.
نقل قول کردن
+45 #11 محمد 1395-10-06 15:26
حبیب کاملا راست میگه... ولی حبیب جان تمام مشکلات شهرمون ریر سر هفت عضو شورا بود و بس. چون به فکر خودشون بودند و با هم تعامل نداشتند. تک روی برخی در شرایط بد ،به سیستم شهر ضربه زد.... نقسیم غنائم را در دستور کار داشتند. درد شورای شهر بندرترکمن بیسوادی اعضا بود نه صرفا داشتن مدرک تحصیلی بلکه شعور کار جمعی رو نداشتند....... 29 اردیبهشت جبران می کنیم.
نقل قول کردن
-49 #12 حقوقدان 1395-10-08 12:15
آقای حبیب الله ایری سطحی نگر نباش.عملکرد شهردار بومی هم رو دیدیم.دوتا دیوار نقاشی کردی فک میکنی کارعجیبی کردی.درضمن دیوارها رنگ نشدن بلکه آب رو با آهک مخلوط کردن پاشیدن رو دیوارا.آسفالت کردن هم بودجه میخواست که شهردار جدیدگرفت.چرا شهردار سابق خوجه نتونست بگیره؟؟؟ شایدم دنبالش نرفته اصلا.
با این حرفات به قومیت گرایی دامن نزن برادر.
یه کم هم از دلیل احضار شهردار سابق خوجه به هیات رسیدگی به تخلفات اداری بنویسی بد نیست؟؟
نقل قول کردن
-50 #13 حامی پیشرفت صحرا 1395-10-08 15:05
سلام علیکم
شهردار بندرترکمن حدود 3 سال یک فرد بومی بود. که هیچ کاری نکرد.
اما آقای میرزنجانی طی چند ماه موفق شد از بهترین مدیران استان شود.
و چندین پروژه های عمرانی انجام داد.
حالا هدف ما چیه؟ شهر پیشرفت کنه یا چند تا فرد ناتوان شهر رو مدیریت کنن.
خواهشا این افکار رو کنار بذاریم و به پیشرفت این صحرا باشیم.
نقل قول کردن
+51 #14 اهالی بندر 1395-10-08 20:59
موضوع خوبی رو انتخاب کردید . باید یک گزارش تحلیلی از عملکرد شورای شهر پرحاشیه بندرترکمن نیز تهیه کنید.
نقل قول کردن
+46 #15 بندرترکمن 1395-10-09 01:38
از اینکه میرزنجانی تونست چند تا کار رو تو مدت کم انجام بده فقط دلیلش اینه که دائی محترم ایشان ببیخشید استاندار محترم بودجه خوبی بهش داد تا آبروداری کنه. مملکت ما این روزها از نظر اقتصادی فعلا اوضاع خوبی نداره و بسیاری بیکار و بی پول هستند.پس چطور شهردار محترم تو این شرایط تغییرات رو به چشم همه آوردند؟ کمی فکر کنید متوجه می شوید! چرا به شهردار قبلی خوب پول ندادند؟؟؟؟؟؟؟ کمی فکر کنید! شورای شهر بندرترکمن نیاز به خون تازه داره و باید هفت عضو تغییر کنند و هفت عضو جدید و قوی وارد شورا شوند . با حرف و درگیر شدن با فرماندار و رسانه ها مشکلات حل نمیشه . خوجه به خاطر بی تدبیری شورای شهر مهره سوخته شد . جنگ بیهوده بومی ها ، فضا را برای غیربومی ها رانت خوار باز کرده است. در ضمن خوجه هم چنیدین خیابان را آسفالت کرده بود. نمیگم خوجه قوی و عالی بود ولی گول چند تا آسفالت خیابان را نخورید....... این همه کوچه خاکی و آسفالت نشده داریم چرا آنها را درست نمی کنند چون فرعی هستند و به چشم نمی آیند!! چرا پیاده روهای کم تردد رو درست نمی کنند چون برایشان صرف ندارد.... خدا رو شکر که مردم باهوشی داریم.
نقل قول کردن
+43 #16 حبیب 1395-10-09 11:49
آقای حقوق دان عزیز ، شما پس داخل شهر نبودین که مرا سطحی نگر خطاب میکنید پس لطفا مطالب زیر را از خبر رسانی ها ببینید حداقل اگر ندیدید

پایگاه عدالت خواهان گلستان"عملیات آسفالت کردن خیابان ها از روز چهارشنبه سوم دی 93 شروع شد. همانگونه که مستحضرید یکی از اقدامات شورای شهر در ابتدای کار بازپس گیری کارخانه سنگ شکن بود که به بخش خصوصی واگذار شده بود و پس از آن هم کارخانه ی آسفالت پس از 6 سال متروک ماندن راه اندازی شد. از سال 85 حدود 35 خیابان برای آسفالت ثبت نام کرده بودند که در این سال ها به نتیجه نرسیده بودند. شهرداری با خرید 310 تن قیر و تولید مصالح توسط خود شهرداری تولید آسفالت را هم شروع کرده که در حال حاضر خیابان های پیلتن و صیاد 2 آسفالت شدند و به یاری خدا و مساعدت آب و هوا این کار ادامه خواهد داشت.
نقل قول کردن
+47 #17 مردم خیابان امیرکبیر 1395-10-09 21:50
ترکمن سسی عزیز ای کاش به جای این تیتر ، از عنوان "" شورای شهر بندرترکمن به دنبال چه هدفی است؟ "" استفاده می کردید... عدم موفقیت شورای شهر رو بررسی کنید بین مردم شهر بندرترکمن بروید متوجه خواهید شد که مردم چه دل پری از این شورا دارند. مردم بهترین قاضی هستند . مردم بندر ، آماده تغییر هستند و روزشماری می کنند تا همه چیز عوض شود.
نقل قول کردن
+44 #18 صدای مردم شهر 1395-10-10 13:51
شورای شهر بندرترکمن پرحاشیه ترین بود..... باید تراز مالی چهار سال اخیر بررسی شود...... بازرسان کل کشور باید دخل و خرج شهرداری و شورای شهر رو بازرسی کنند. تا زمانی که فساد و رشوه هست بندرترکمن تغییر نخواهد کرد تا زمانی که باندبازی و سیاست هست مردم شهر آرامش نخواهند داشت.
نقل قول کردن
+40 #19 اهالی شمال شهر بندر 1395-10-11 22:14
با توطئه برخی اعضای شورای شهر ،تکلیف زمین دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرترکمن مشخص نشد. اگر یادتان باشد اردیبهشت 93 خانم زبیده سوقی در وبلاگشان اصرار داشتند که زمین دانشگاه سمت جاده گرگان باشد که باعث تشدید اختلافات مردم شمال شهر بندرترکمن با اعضای شورا به خصوص خانم سوقی شد. نزدیک پایان کار شورا هستیم و هنوز مشخص نکردند که زمین چی شد؟؟!!! کارهایی که در نقاط دیگر شهر به خصوص سمت جاده کردکوی کردند را با کارهایی که نکردند برای شمال شهر مقایسه کنید!!!! اجحاف بزرگی در حق شمال شهر کردند. ما را متهم به توهین و جنجال کردند در صورتیکه ما خواسته ای خودمان را در رسانه ها مطالبه کردیم چون گوش شنوایی نبود و نیست! خودشان هر روز جنجال و درگیری و آبروریزی درست می کردند و بعد از موکلین خود طلب کار بودند. همه شهرهای استان امتیاز دانشگاه آزاد خود را تکمیل کردند ولی بندرترکمن هر روز یک مکان برای دانشگاه دارد. نتیجه بی عرضه بودن عده ای را نشان می دهد. پاسخگو نبودند و آدم های ظاهربینی بودند ، اصلا از این ترکیب شورا راضی نیستیم چون حق مردم را ندادند و به فکر جایگاه خودشان بودند
نقل قول کردن
+36 #20 خبر روز 1395-10-13 22:33
جلال ایری نامزد انتخابات شورای شهر بندرترکمن خواهند شد. رحمت الله خوجه هم نامزد می شود.... دقابت در این دوره سنگین تر خواهد بود......... خوجه برای حیثیت گذشته خواهد آمد.............
نقل قول کردن
+37 #21 خبرنگار 1395-10-14 11:04
وبلاگ ایلدش ، ناصر دیه جی فعال سیاسی اجتماعی بندرترکمن چراغ انتخابات شورای شهر را روشن کرده است. آقای دیه جی از کاربران خواست تا نظرات خود را در مورد شورای شهر چهارم و انتخابات آتی شورا را اعلام کنند. در هفته های اخیر نظرات مردمی جالب و خواندنی بوده است و همچنین آقای دیه جی اعلام کردند که رای روستانشینان بندرترکمن در انتخابات شورای شهر چهارم شهر بندرترکمن تاثیر گذار بوده است!!
نقل قول کردن
+34 #22 ندیمی 1395-10-16 11:20
اعضای محترم شورای شهر بندرترکمن با یکدیگر یکرنگ و همنوا ، همدل نبودند !!! فرصت سوزی فاکتور اصلی این دوره بود.
نقل قول کردن
+31 #23 پورقاز 1395-10-17 22:46
شورای شهر بندر نه تنها با خودشون بلکه با مردم شهر صادق نبودند! آقای ندیمی ،این جماعت شورا و شهردار وقت مردم رو هدر دادند و مردم رو با چیزهای پیش پا افتاده سرگرم کردند.
نقل قول کردن
+27 #24 بندرترکمنی 1395-10-20 12:42
[quote name="شهروند بندرترکمن"]اقای ایری مردم مطمئنا از اقای شهردار فعلی نسبت به شهردار پیشین رضایت بیشتری دارند.چون این پست مهم ابتدا به یک فرد بومی داده شد

منظورت از مردم کیه؟؟؟
تو نماینده مردمی؟؟؟؟
کدوم قشر از مردم؟؟؟
من و خیلی از افراد دیگر که جزوی از این مردم بندرترکمنیم اصلا اصلا از شهردار فعلی نسبت به شهردار قبلی راضی نیستیم.
لطفا از طرف خودت صحبت کن نه مردم
لطفا مردم سازی نکن

لطفا اگه سوادشو نداری صحبت نکن
برو حاشیه شهر را نگاه بنداز ببین چه نیازهایی دارند مهمتر از فواره ی چراغانی شده تقاطع فلسطین و ابوعمار
ببین حاشیه های شرق جنوب شرقی و اشیه های جنوب غربی و... در شهر بندرترکمن چه وضعیتی دارند مهمتر از ساخت دالان و تونل پیاده روی روبروی پارک بوستان و....
نقل قول کردن
+25 #25 مردم بندرترکمن 1395-10-21 08:40
فقط جاهایی که در دید هست رو خرج می کنند. مثلا خیابان کمینه ای که آسفالت بود رو دوباره آسفالت کردند!!!! چون تردد زیاد است و دید دارد!!! ولی داریم جاهایی در بندرترکمن که هنوز خاکی و بدون آسفالت هستند. از عملکرد شهردار فعلی راضی نیستیم از شورای شهر به هیچ وجه راضی نیستیم. چون کارشون سیاست بازی هست. تغییر نزدیک است.
نقل قول کردن
+25 #26 شهروند بندر ترکمن 1395-10-22 11:04
آنهايي که اعلام رضايت کرده اند همانهايي هستند که در محله هايي از بندرترکمن سکونت دارند که شهردار محترم رسيدگي هايي براي آنجا انجام داده است مانند ورودي بندر ترکمن از سمت گرگان و کردکوي و تقريبا ميشه گفت آهالي مرکز بندر ترکمن و آنهايي که نا راضي هستند حاشيه نشين ها و اهالي شمالي شهر خصوصا شمال راه بند هستن آقاي شهردار سوال ؟ سهم شمال شهر از آسفالت هاي بندر ترکمن چقدر بوده است . به غير از چند نقطه لکه گيري در بلوار آرخي که آن هم به صورت غير اصولي بود چه کاري براي شمال از نظر آسفالت انجام شده ؟ سهم بلوارشمال شهر از لحاظ نقاشي چه بود .هر چند مدت ماشين مکانيزه شست و شوي بلوار رو به بندر ترکمن دعوت ميکنيد و اين ماشين فقط بلوارهاي مرکز شهر و بلوارهاي ورودي شهر بندر ترکمن از سمت کردکوي و گرگان و دور و بر شهرداري رو تميز ميکنن. بلوار هاي آرخي پوشيده از گل و لاي شده و رنگشان مشخص نيست ...آقاي شهردار سهم شمال شهر از زيبا سازيهايي مثل دالان نوري و ميدان سپاه و يا ... چه بود . اينها واقعا جاي سوال دارد ؟ چرا ؟
نقل قول کردن
+23 #27 شهروند بندر ترکمن 1395-10-22 11:05
و ذهن شمال شهر ناخودآگاه به اين سمت پيش مي رود که شما عدالت را در زيبا سازي و رسيدگي شهري و ...در شمال شهر و جنوب شهر رعايت نمي کنيد و در واقع کمترين توجهي نسبت حاشيه نشين ها و مناطق فقير نشين شهر نميکنيد ....آقاي شهردار عزيز جاي سواله که چرا اينهمه روکش آسفالت براي مناطقي که قبلا آسفالت دارند انجام ميدهيد در حالي که نيازي هم ندارد ولي در سطح شهر هنوز جاهاي زيادي هستند که مردم آنجا در زمستان با مشکل عبور و مرور به دليل گل آلود بودن سر و کله ميزنن علي الحصوص شمال شهر و ورودي بندر ترکمن از سمت گميشان که هنوز هم بدون بلوار و آسفالت است و عدم وجود بلوار در ورودي بندر ترکمن از سمت آق قلا و گميشان مشکلات زيادي از لحاظ تصادفات داشته .... واقعا چرا ؟؟؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
+14 #28 ترکمن 1395-10-27 23:26
هر کسی که فکر می کنه می تونه کمک کنه مشکلات بندرترکمن حل بشه باید نامزد انتخابات شورای شهر بشه. همه باید کمک کنند تا شهر پیشرفت کنه.
نقل قول کردن
+11 #29 ارتین 1395-10-28 22:27
به نقل از رامین:
مشکل شورای شهر بندرترکمن است! اگه شورایی قوی داشتیم هر روز شاهد داستان جدید نبودیم. چرا ضعف را باید در شهردار ببینیم؟ مگر این شورا نیست که شهردار را انتخاب می کند و بر آن نظارت می کند؟ بهتر نیست به جای انتخابات شورا ، انتخابات شهردار را برگزار کنیم؟؟؟ شورای شهر بندرترکمن در دوره چهارم متاسفانه اسیر حاشبه ها شده است. باید شورای مقتدر داشته باشیم تا از حاشیه های بی مورد فاصله بگیریم. امیدوارم همه کسانی که لایق حضور در شورای بندرترکمن هستند نامزد انتخابات 29 اردیبهشت 1396 شوند....

مشکل شورای شهر نیست. مشکل از ماست که این شوراها را بدون رعایت معیارهای درست انتخاب کردیم. از ماست که برماست و برای انهاست
نقل قول کردن
+12 #30 ناصر 1395-10-29 18:50
تمام کارهای شهرداری بندرترکمن تبلیغاتی هست! بودجه مفت گیر آورده و به شکل غلط خرج می کنند. بعضی پیاده روهای شهر واقعا خراب است ولی کاری نمی کنند ؟! مرکز شهر جدول ندارد و موقع بارندگی خیابان پر آب می شوند؟! چرا؟؟؟؟؟؟؟ مردم باهوش باشند و ببینند که پول ها داره چطوری و کجاها خرج میشه.
شورای شهر هم .... بهتر می دانید که چه خبر است..
نقل قول کردن
+3 #31 قربان 1395-11-07 18:13
از نامزدهای احتمالی شورای شهر بندرترکمن هم گزارش تهیه کنید. انتخابات بندرترکمن همیشه داغ و رقابتی بوده است.
نقل قول کردن
+1 #32 همشهری 26 1395-11-09 14:28
همه اعضای فعلی شورای شهر بندرترکمن ،نامزد پنجمین دوره انتخابات شورا خواهند شد. احتمال حضور رحمت الله خوجه هم زیاد هست. شاید سخت ترین و نفس گیرترین انتخابات بندرترکمن همین دوره باشد و پیش بینی می کنم در این دوره تخریب افراد و دعوای سیاسی حرف اول را خواهد زد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر