c_300_250_16777215_10_images_65231.jpg

تركمن سسي - نماینده مردم شرق گلستان در خصوص یاوه گوییها و تهدیدهای جدید آمریکا گفت: ترامپ، هیچ غلطی نمی تواند بکند.


به گزارش تركمن سسي به نقل از راه اترک، قرار بود روز پنج شنبه 20 مهرماه ترامپ علاوه بر خروج از برجام سپاه را به عنوان سازمان تروریستی اعلام کند و برخی از تهدیدهای همیشگیش را هم اعلام کند.
البته جمهوری اسلامی ایران اعلام بلافاصله اعلام کرد که در صورت هرگونه پیام، جمهوری اسلامی پیامی مقابل به مثل خواهد داد و می توان گفت: دفاع تمام قد همه مسئولین نظام و مخالفت همپیمانان آمریکا در جهان، موجب شد که ترامپ در روز پنج شنبه نظر خود را اعلام نکند و این نظر را به روز جمعه موکول کند.
برای اطلاع از موضع مجلسیان کشورمان با مهنس شهرام کوسه غراوی، نماینده مردم شرق گلستان ارتباط برقرار کردیم و نظرشان را در این خصوص پرسیدیم.
شهرام کوسه غراوی در این خصوص به خبرنگار راه اترک گفت: ترامپ هیچ غلطی نمی تواند بکند همانطور که در این 38 سال هم نتوانسته بکند، همانطور که در طول 8 سال جنگ تحمیلی هم نتوانستند با تمام همپیمانانشان غلطی بکنند .
غراوی ادامه داد: آنها همیشه در حال توطئه علیه کشور و نظام ما بودند ولی نتوانستند به شکر خدا کاری از پیش ببرند.
وی در خصوص وضعیت کشور از نظر دفاعی هم گفت: ما توان دفاعی داریم ولی به هیچ کشوری حمله نکردیم و نمی کنیم.
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: اطراف ما را نگاه کنید، عراق، سوریه، افغانستان، بحرین و یمن و ... هیچ جایی امنیت ما را ندارند .
غراوی امنیت امروز را به خاطر وجود مقام معظم رهبری و پشت سر رهبر بودن و همدلی و کمک مردم از یک سو و وجود نیروهای نظامی مانند سپاه و ارتش و همه ی نیروهای نظامی و انتظامی برشمرد.
وی در خصوص برجام هم گفت: ما برجام را از سرناچاری قبول نکردیم و در این راه با درایت رهبری و گرفتن تصمیمهای عاقلانه جلو رفتیم و در ادامه نیز تصمیمهای جدید و عاقلانه را خواهیم گرفت.
قرار است که طبق اخبار منتشر شده توسط خبرگزاری ان بی سی، جمعه، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، تمصیمهای تازه اش در خصوص ایران و برجام و سپاه را اعلام کند.

دیدگاه‌ها  

+3 #1 مهمان 1396-07-25 13:40
بازی با جملات کلیشه ای و دادن شعارهای تکراری مشکلی از مملکت جل نمیشود که هیچ ، بلکه بدلیل ایجاد انفعال و بیتوجهی به واقعیات ، باعث تلنبار شدن مشکلات میگردد . سالیان سال و آنسوی هزاران کیلومتر ایستادن و مشت محکم حواله دهان ! آمریکا کردن ، و غلط میکند و نمیکند گفتن ، ردی را دوا نمیکند . اگر امریکا کاره ای نیست ، چرا برای لغو برجام ، اینهمه مظطرب و نگران هستیم و به آب و آتش میزنیم ? باید با با در نظر داشت واقعیات و دور از شعارزدگی به مقابله آمریکا رفت.
تركمن سسي : بي تفاوتي در برابر حركات دشمن منطقي نيست.در اين قضيه هم عدو سبب خير شد و باعث همدلي بيش از پيش ملت بزرگ ايران شد.ملت ايران مضطرب نيست بلكه هوشيار است.
نقل قول کردن
+1 #2 مهمان 1396-07-27 22:19
جناب ترکمن سسی : این قسمت ، همانطور که قید کرده اید برای " انتشار نظرات مخاطبان " است . اینکه خودتان هم در مقابل نظرات موضعگیری و عرض اندام مینمایید ، در دنیای ژورنالیسم ، عملی غیرحرفه ای و نشانه بد سلیقه گی تلقی میشود .
تركمن سسي : با تشكر از ابراز نظر شما ، نظر ارسالي مخاطب گرامي نياز به ويرايش مفهومي داشت كه مصلحت ديديم ذيل آن نظر، جداگانه مفهوم بيان شود.
نقل قول کردن
0 #3 مهمان 1396-08-03 20:37
ویرایش مفهوم !? نظر جداگانه مفهوم !!!?
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر