c_300_250_16777215_10_images_65387.jpg

تركمن سسي- نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس با بیان اینکه دشمنی آمریکا با ایران به علت استقلال‌خواهی ملت ایران است، گفت: دیوانه جلوه دادن ترامپ سناریویی برای نقض کردن برجام است.


به گزارش تركمن سسي ، حجت‌الاسلام علی شیرازی ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان که در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: اگر به مواضع آمریکا در قبال ملت ایران نگاهی بیندازیم باید بپرسیم آیا دولت‌مردان امریکا مواضع خود را نسبت به ایران از ۵۰ یا ۱۰۰ سال قبل‌تر تغییر داده‌اند یا نداده‌اند، آمریکایی‌ها حتی در دوران طاغوت به دنبال تحقیر ملت ایران بودند و می‌خواستند جلوی رشد علمی مردم ایران را بگیرند.
وی افزود: با بررسی وضعیت دانشگاه‌های کشور و تاریخچه ملت ایران ازنظر علمی و  پزشکی متوجه می‌شویم دورانی که آمریکایی‌ها بر کشور ما تسلط داشتند چه مقدار مانع پیشرفت ما شدند.
حجت‌الاسلام شیرازی ادامه داد: آمریکایی‌ها سال‌ها مانع رشد ملت ایران بودند و امروز هم که نگاه می‌کنیم هیچ تفاوتی نسبت به گذشته نداشته است، پس بحث مربوط به الان نیست و ریشه تاریخی دارد.
وی در رابطه با علت مبارزه با آمریکا گفت: ملت ما می‌خواهد مستقل باشد و بر اساس نگاه دینی و مذهبی خود حکومت را انتخاب کند.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس با اشاره به سنگ‌اندازی استکبار جهانی در مسیر برجام اظهار کرد: اگر برجام را یک هدف در نظر بگیریم و اگر کسی جلوی ما سنگ‌اندازی کرد و با شعار بگوید این سنگ به نفع شماست، با آن فرد چه باید کنیم؟ واضح است که آمریکا یک‌قدم به نفع جمهوری اسلامی برنمی‌دارد و ما هم یک‌قدم به نفع امریکا برنمی‌داریم.
وی ادامه داد: ترامپ خود را به دیوانگی میزند و این دیوانگی هم یک سناریوست تا بتواند برجام را نقض کند و به‌پای دیوانگی او نوشته شود.
حجت الاسلام شیرازی گفت: مگر می‌شود با این همه تشکیلات یک دیوانه رئیس جمهورآمریکا شود و تمام دستگاه‌های این کشور چیزی نگویند و عاقلانه حرف می‌زنند.
وی ادامه داد: زمانی که امریکایی ها به نفع ما حرکتی نمی‌کنند و سنگ اندازی می‌کنند قطعاً ما هم باید با همین نگاه صحبت کنیم و اینجا یک سؤال مطرح می‌شود که ما چرا مذاکره کردیم آن هم با آمریکایی که سنگ اندازی می‌کند.
اساس تفکر آمریکایی مستعمره کردن کشورهاست
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس ادامه داد: اساس تفکر امریکایی‌ها این است که استکبار یعنی تسلط بر ملت‌ها و کشورها و به همین دلیل می خواهند ملت‌ها را مستعمره کنند تا مردم کشورها نوکر آن‌ها باشند.
وی تصریح کرد: امروز جرم ملت ایران این است که می‌خواهد اقای خودش باشد و این نگاه آمریکا استکباری آمریکا نه عوض شده و نه عوض می شود بلکه زمانی عوض می‌شود که ما دست از فرهنگ، اسلام، انسانیت و... خود برداریم.
حجت الاسلام شیرازی گفت: آمریکایی ها مخالف انسانیت جامعه بشری هستند و تا جایی که این نگاه باشد ملت ما مبارزه خواهند کرد.
وی اظهار کرد: آمریکایی‌ها به دنبال مستعمره کردن ما هستند و تا زمانی که نگاه ارباب و رعیتی محقق نشود این فشارها ادامه دارد و اوباما ، بوش یا ترامپ تفاوتی ندارد چراکه روی صحنه نقش‌های متعددی را بازی می‌کنند.
حجت الاسلام شیرازی گفت: با مستکبر باید با زبان خودش حرف زد و اگر ما مثل خودش باشیم وهر چه زبانمان قدرتمندتر باشد دشمنانمان مأیوس‌تر هستند.
وی با اشاره به آتش کشیدن نمادین برجام توسط دانش آموزان در راهپیمایی ۱۳ آبان اظهار کرد: اینکه دانش آموزان برجام را آتش بزنند تا اینکه جمهوری اسلامی برجام را به آتش بکشند بحث های جداگانه ای است اما آمریکایی ها باید بدانند اگر کوتاه نیایند مسئولان ما هم برجام را به آتش می‎زنند.
حجت الاسلام شیرازی در مورد پیشنهاد رهبری در  رابطه با حذف دلار گفت: دلار امروز ابزار معاملات جهانی است و اگر بتوانیم دلار را تبدیل به یک پول دیگر کنیم شکستی برای آمریکا در بازار جهانی خواهد بود. / خبرگزاري مهر

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر