c_300_250_16777215_10_images_65412.jpg
ترکمن سسی-در تاریخ 21 شهریور ماه مطلبی انتقادی با عنوان (رفتار عجیب مسئول مجمع صنفی گوشی فروشان گنبدکاووس در قبال خرابی یک گوشی/ رفتارهایی به ظاهر کم اهمیت که رنگ و بوی توهین می دهند) بر روی سایت ترکمن سسی قرار گرفت.


طبق ماده 23 قانون مطبوعات در صورت درج مطالب انتقادی،ذینفع حق دارد پاسخ آن را ظرف یک ماه کتباً برای همان نشریه بفرستد که جوابیه این مسئول خارج از زمان پیش بینی شده در قانون مطبوعات برای سایت ترکمن سسی ارسال شده است و لیکن ما به دلیل احترام به وی و گردش اطلاعات و اخبار جوابیه وی را در سایت بارگزاری می کنیم.

جوابیه زیر متن ارسالی این مسئول است که بدون هیچگونه دخل و تصرفی در سایت بارگزاری می شود تا خوانندگان فهیم سایت خود قضاوت کنند.


با سلام خدمت مدیر محترم سایت ترکمن سسی
 اینجانب مدیر اجرائی اتحادیه موبایل در پی درج مطلبی با عنوان رفتار عجیب مسئول مجمع صنفی گوشی فروشان ...با نام صرفاً جهت اطلاع که توسط یکی از شهروندان به اطلاع شما رسیده بود  بنا بر حق قانونی مطالبی را جهت اطلاع جنابعالی ودرج در  سایت جهت اطلاع  بازدیدکنندگان سایت ترکمن سسی تقدیم می نمایم.
متاسفانه نوسینده متن جانب انصاف را رعایت ننموده (و به قول معروف یک طرفه به قاضی رفتن و راضی برگشتن ) مطالب کذبی را به مسئول صنف نسبت داده که در ادامه توضیحاتی را به عرض می رسانم.
به هیچ عنوان ثبت شکایت دو هفته طول نمیکشد و اگر شکایت این شهروند دو هفته به طول انجامیده از سهل انگاری خودش بوده است.
با توجه به اینکه تعمیرکار، گوشی را سالم به این شهروند تحویل داده و گوشی در زمانی که در اختیار صاحب گوشی بوده دچار مشکل شده است شکایت این شهروند فی نفسه بی مورد بوده و با اصرار دوست صاحب گوشی ایشان اقدام به این شکایت  نموده و با توجه به اینکه صاحب گوشی در تهران کار میکند و به همین علت  پیگیر شکایتش نشده بود  و بعد از حدود دو سه ماهی از شکایت ایشان گذشته بود که برای پیگیری به اتحادیه مراجعه نمود و بنده ضمن عذر خواهی از ایشان گم شدن برگه شکایت را به اطلاعش رساندم و از ایشان درخواست کردم در صورت امکان  به اداره صنعت و معدن جهت دریافت کپی نامه مراجعه نماید یا اگر وقت ندارد بنده شخصاً به اداره صنعت و معدن جهت دریافت نامه مراجه نمایم که متاسفانه مجدداً با تحریکات دوست صاحب گوشی از این عمل منصرف و دفتر اتحادیه را ترک نمودند.
دوست صاحب گوشی در ساعت غیر اداری با بنده تماس گرفته و بنده را تهدید نمود و اعلام کرد که این مسئله را رسانه ایی خواهد کرد و در مراجعه بعدی که صاحب گوشی و دوستش به دفتر اتحادیه مراجعه نمودند بنده با کمال احترام به دوست صاحب گوشی عرض کردم که طرف حساب بنده صاحب گوشی می باشد و شما اتاق را ترک نمایید و پس از رفتن ایشان به صاحب گوشی عرض کردم ایشان مرا تهدید نموده و به همین علت ایشان را از اتاق بیرون نمودم.
نوسینده متن صرفاً جهت اطلاع این قسمت را اینطورگفتن که بنده سوالاتی شبیه سوالات بازپرس از صاحب گوشی پرسیده ام که این مطلب  جهت تحریک افکار عمومی توسط نویسنده زده شده که کذب محض  و دروغی بیش نیست . 
روز بعد از این ماجرا بنده با مراجعه به اداره صنعت و معدن و تجارت کپی نامه را دریافت و برای کارشناسی ارسال نمودم و دروغ بعدی نویسنده این است که گفته  پس از درج مطلب در سایت ترکمن سسی پیگیری نامه شروع شده که خلاف واقع می باشد.
در این ماجرا هیچگونه توهینی به صاحب گوشی و دوستش نشده و متاسفانه نویسنده با استفاده از ذهن خود شروع به خیال پردازی و برانگیختن احساسات مخاطبین سایت ترکمن سسی نموده است.
در پایان ای کاش مدیر مسول محترم سایت قبل از درج این مطلب جهت صحت و سقم گفته های این شهروند با مراجعه به اتحادیه صنف موبایل اطلاعات دقیق تری را جمع آوری می نمودند.
در پایان با یک تحقیقات و پرس و جوی ساده  از فروشندگان صنف موبایل در مورد مدیر اجرایی اتحادیه یا به قول نویسنده ( ق – الف ) با روحیات و شخصیت ایشان بیشتر آشنا  می شوید.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر