c_300_250_16777215_10_images_65411.jpeg

تركمن سسي - مدير ساخت و توسعه راههاي اداره كل راه و شهرسازي گلستان از عملیات اجرایی احداث هفت دستگاه پل در محور گنبدکاووس – سه راهي داشلي‌برون - اينچه‌برون در حوزه شهرستان گنبدكاووس خبر داد.

به گزارش تركمن سسي به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی گلستان، علی‌اکبر شاهینی اظهار کرد: با توجه به اهمیت محور مرزی اینچه‌برون و تردد بار و مسافر و وجود پایانه مرزی اینچه‌برون و صدمه دیدن پل‌های موجود این محور بر اثر جاری شدن سیل و جمع شدن آب‌های روان پس از بررسی لازم تصمیم به ترمیم و احداث پل جدید با مشخصات فنی و دهانه دو متری در حال احداث است.
مدیریت ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت: اعتبار مورد نیاز اجرای این پروژه را 6 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی ( تبصره 36 ) تخصیص و پروژه اجرایی فوق بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
شاهینی افزود:  برقراری ترافیک عبوری ایمن، ساماندهی و ایمن‌سازی ابنیه فنی، افزایش عمر مفید راه و ابنیه، جلوگیری از آب نشستگی و مسدود شدن محور در زمان وقوع سیلاب از مهمترین دلایل اجرای این پروژه در محور فوق است.  
وی اظهار امیدواری کرد تا آخر سالجاری از این هفت دستگاه پل بهره‌برداری می‌شود.
به گزارش تركمن سسي ، با توجه به اينكه موضوع طرح منطقه آزاد اينچه برون قرار است مجدد در كميسيون مربوطه و صحن مجلس بررسي شود ، توسعه زير ساخت اين منطقه از جمله ساخت بزرگ راه و نيز احداث پل هاي مورد نياز اين محور شرايط را براي تصويب این طرح که در مجلس نهم دو بار رد شده مهيا خواهد كرد. در انتهاي هفته گذشته نيز اعضای کمیسیون اقتصادی از ظرفیت ها، قابلیت ها و محرومیت های منطقه بازديد كرده بودند.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر