c_300_250_16777215_10_images_65540.jpg

تركمن سسي - پرونده ضرب و شتم منجر به فوت کودک سه ساله گنبدی با حساسیت ویژه پیگیری و رسیدگی می‌شود.


به گزارش تركمن سسي ، رئیس کل دادگستری گلستان در گفت: وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان در رابطه با  فوت کودک سه ساله بر اثر ضرب و شتم پدرش در گنبد کاووس شده است، اظهارکرد: پدر این کودک بازداشت شده و پرونده‌ی او به اتهام قتل و ایراد صدمه بدنی در دادسرای عمومی و انقلاب گنبدکاووس در حال رسیدگی است.

هادی هاشمیان افزود: پدر این کودک معتاد و در کار خرید و فروش مواد مخدر است در تحقیقات اولیه، اقرار کرده در یک هفته‌ی گذشته بار‌ها به علت بازیگوشی، به شدت کودک را تنبیه کرده و انگشتان او را با سیگار سوزانده است.

این مقام قضایی در ادامه بیان کرد:تحقیقات از بستگان و همسایه‌ها نیز نشان می‌دهد این فرد پیش از این هم بار‌ها، کودک را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

رئیس کل دادگستری گلستان با بیان این که دستگاه قضایی نسبت به پرونده‌های کودک آزاری حساسیت ویژه دارد تصریح کرد: پرونده قتل این کودک نیز به سرعت رسیدگی و نتیجه‌ی آن به آگاهی مردم رسانده خواهد شد.

هاشمیان از مردم خواست: در صورت مشاهده موارد کودک آزاری، بلافاصله موضوع را به مراجع انتظامی، قضایی و یا اورژانس اجتماعی اطلاع دهند.

به گفته‌ی این مقام ارشد قضایی استان، پدر و مادر این کودک دو سال پیش از هم جدا شده اند و محمد سه ساله نزد پدرش زندگی می‌کرد.

هاشمیان افزود: این پسربچه، هنگام تحویل به بیمارستان در کما بود و آثار سوختگی با سیگار و کبودی نیز روی پا و بدن او مشاهده می‌شد.

این کودک خردسال متاسفانه براثر شدت جراحات، پس از سه روز کما، روز جمعه جان خود را از دست داد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر