c_300_250_16777215_10_images_65551.JPG

تركمن سسي – رئيس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي گرگان در چهارمين همايش موسيقي سنتي و فولكلور تركمن طي سخناني اظهار كرد: وحدت واقعي و عملي يك ضرورت براي جامعه اسلامي است.


به گزارش خبرنگار تركمن سسي ، حاج آقا مهدوي در اين همايش با تبريك هفته وحدت و ايام مولود نبي اكرم (ص) گفت: ما سني ها و شيعيان اشتراكات زيادي داريم ،كتاب واحد ، قبله واحد و پيامبر واحد كه پيامبر رحمت و مهرباني است و شاعرشهير تركمن نيز در اشعار خود والاترين محبت ها را نسبت به اولاد پيامبر و امامان داشته است.
 وي با قدرداني از زحمات بزرگاني چون آيت الله نورمفيدي در زمينه ايجاد اين وحدت ممتاز در گلستان ادامه داد: گلستان نگارستان وحدت است و وحدت موجود در بين مردم گلستان نيز تاكتيكي و مقطعي نيست ، بلكه وحدت براي جامعه يك ضرورت و نياز اساسي است.ما در گلستان چهل سال است كه در مسائل گوناگون اجتماعي، هنري و اقتصادي و سياسي وحدت داريم و با همدلي و اتحاد و مشاركت بالا كار مي كنيم.
حاج آقا مهدوي در پايان با استقبال از برگزاري اين گونه مراسم ها و با تشكر از آقاي موسي جرجاني در برگزاري اين مراسم ها براي تركمن هاي گلستان گفت: اين گونه كارهاي فرهنگي لازم است تا مقاطع زماني نزديك تري و مرتب برگزار شود.


نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر