c_300_250_16777215_10_images_65807.jpg

تركمن سسي- امام جمعه اهل سنت بندر ترکمن، گفت: دولت جنایتکار آمریکا توطئه های بسیاری را برای تضعیف و در نتیجه استثمار کشورهای اسلامی تهیه و اجرا کرده و پرچمداری خودش را در این زمینه به خوبی به اثبات رسانده است.


به گزارش تركمن سسي ، «آخوند قربان محمد اونق» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تقریب در گلستان، اظهار کرد: تحولات و بیداری در برخی از کشورهای اسلامی می توانست جهان اسلام را دستخوش تغییرات بنیادین قرار دهد، ولی توسط استکبار جهانی و مزدورانش مدیریت شد و بیداری اسلامی در این کشورها مهار گشت.

به گفته وی؛ کشورهای سوریه و عراق گرفتار گروه های تکفیری ساخته و پرداخته جبهه استکبار شدند و چندین سال مردم این کشورها را درگیر خودشان کردند.

مدیر حوزه علمیه جامعه اعظمیه بندر ترکمن با بیان اینکه استکبار جهانی در سال 88 با راه اندازی فتنه به فکر ایجاد بهار ایرانی علیه انقلاب و نظام بودند، تصریح کرد: این توطئه در صورت اجرایی شدن می توانست بحران ها، ناامنی ها و خرابی های به مرتب بدتر از جنایت جریان افراطی داعش در عراق و سوریه را برای کشور و ملت ایران به دنبال داشته باشد.

وی، افزود: بیداری و هوشیاری ملت و مسئولان ایران نگذاشت دشمن و فریب خوردگان داخلی به اهداف شوم خودشان دست پیدا کنند.

به گفته وی؛ همانگونه که رهبر معظم انقلاب در منویات خودشان همیشه بر بی اعتمادی نسبت به آمریکا تاکید می کنند، این کشور اصلا قابل اعتماد نبوده و فقط به دنبال نیل به نیات شوم خویش در بلاد اسلامی است.

آخوند اونق، خاطر نشان کرد: اگر ملت های مسلمان متاثر از ملت بابصیرت ایران اسلامی در کنار حفظ وحدت و همدلی خود با انتخاب رهبری آگاه و دلسوز حرکت می کردند امروز سرنوشت بهتری را در کشورهای خود شاهد بودند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر