c_300_250_16777215_10_images_65264.jpg

تركمن سسي- جلسه بررسی و رفع مشکلات روستای آقدگش از توابع بخش وشمگیر شهرستان آق قلا با حضور نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، بخشدار و سایر مسئولین برگزار شد.

به گزارش تركمن سسي به نقل از راه اسپی دژ، امانگلدی ضمیر، فرماندار آق قلا در جلسه بررسی و رفع مشکلات روستای آقدگش از توابع بخش وشمگیر شهرستان آق قلا گفت : در این جلسه مشکلات راه اصلی روستا جاده مواصلاتی از شهر آق قلا به روستای قرنجیک پورامان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
وی افزود : برای حل این مشکلات روکش آسفالت و تعریض این محور در نظر گرفته شده است که در آینده انجام خواهد گرفت.
فرماندار آق قلا ادامه داد : همچنین از دیگر مطالبات مردم این روستا سالن ورزشی ، جاده بین مزارع ، نوسازی مدرسه و ایجاد اشتغال برای جوانان این روستا بود.
امانگلدی ضمیر با تاکید بر ضرورت ایجاد اشتغال گفت : با اینکه مشکلات دیگر این روستا مهم است اما ایجاد اشتغال در اولویت میباشد. در همین رستا دولت نیز طرح های خوبی برای تشویق روستاییان به ایجاد اشتغال در نظر گرفته است از جوانان و فارغ التحصیلان روستایی درخواست میکنیم که با ارائه طرح مناسب اقتصادی دست به کار شوند.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر