c_300_250_16777215_10_images_65862.jpg

 ترکمن سسی- صبح امروز علمای اهل سنت و تشیع استان گلستان در قالب یک برنامه زیارتی بصیرتی به مشهد مقدس اعزام شده اند.


به گزارش ترکمن سسی به نقل از طوبی گلستان؛ حجة الاسلام والمسلمین علیرضا ریاحی در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی با اعلام این خبر اظهار کرد: مهمترین هدف از برگزاری چنین اردوهای زیارتی، تقویت وحدت، همدلی و وفاق بین علمای شیعه و اهل سنت است.
حجت الاسلام و المسلمین علیرضا ریاحی افزود: امروز دشمنان اسلام با تشکیل و حمایت از گروهک های تکفیری و کشتار مسلمانان، به دنبال اسلام هراسی و تخریب آن هستند تا گرایش رو به افزایش مردم جهان به سمت این دین روحانی را کاهش دهند.
وی با تمجید از اعزام کاروان های زیارتی طلاب و علمای اهل سنت به مشهد مقدس، گفت: این حرکت ها نماد وحدت و همدلی بین شیعه و اهل سنت در ایران اسلامی و خاری در چشم دشمنان است، دشمنان ما به هیچ عنوان چشم دیدن این اتحاد را ندارد.
مسئول سازمان بسیج طلاب در پایان اعلام کرد: در این دوره از اعزام حدود یکصد نفر از ائمه جمعه و جماعات اهل سنت و تشیع به همراه خانواده به مشهد مقدس طی برنامه هایی مدون زیارتی و بصیرتی به مدت سه روز اعزام خواهند شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر