c_300_250_16777215_10_images_66160.jpg

تركمن سسي- امام جمعه اهل سنت آق‌قلا گفت: حمایت از انقلاب، حمایت از اسلام است و همه ما باید پشتیبان رهبر و انقلابمان باشیم تا ایران اسلامی همیشه سرافراز و به دور از چشمان دشمنان باشد.


به گزارش تركمن سسي ، آخوند عبدالحی میرزاعلی عصر امروز در میزگرد تخصصی فرصت‌ها و تهدیدها در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: با ظهور انقلاب اسلامی یکرنگی، آبادانی، آزادی و تفکر صحیح اسلام به ایران بازگشت.
وی ادامه داد: نعمت‌های انقلاب اسلامی قابل شمارش نیست و بزرگترین نعمت ظهور انقلاب اسلامی وحدت بین اقوام، مذاهب و مردم در ایران بود.
امام جمعه اهل سنت آققلا خاطرنشان کرد: باید قدر انقلاب را بدانیم و اگر کوتاهی کنیم دشمنان اسلام میان مسلمانان رخنه کرده و شکاف ایجاد می‌کنند و از این فرصت برای نابودی اسلام و مسلمانان و ایران اسلامی استفاده خواهند کرد.
میرزاعلی بیان کرد: ما باید قدردان انقلاب و رهبری باشیم و بدانیم اگر از رهبر انقلاب حفاظت و حمایت نکنیم و حامی انقلابی را که برپا کرده‌ایم نباشیم دشمن ما را نابود خواهد کرد.
وی با اشاره به خدمات عظیمی که با پیروزی انقلاب اسلامی به مردم ایران ارائه شد، تصریح کرد: طرح تحول سلامت، ایجاد خانه‌های بهداشت در تمامی روستاهای شهرستان آققلا، لوله‌کشی آب شرب به تمام مناطق روستایی و شهری، ایجاد راه‌های دسترسی و ساماندهی امور کشاورزی مردم از جمله خدمات بزرگی است که با پدید آمدن انقلاب اسلامی برای مردم به ارمغان آمد.
امام جمعه اهل سنت آققلا گفت: غرب و دشمنان ایران اسلامی با پرورش و حمایت از داعش به دنبال ضربه زدن به اسلام و ایران اسلامی است و این موضوع دیگر این روزها بر همگان اثبات شده است.
میرزاعلی با اشاره به اینکه حمایت از انقلاب، حمایت از اسلام است، گفت: نظام اسلامی ما کمک‌های فراوانی را برای حمایت از مظلوم در سطح جهان انجام داده و این نشان می‌دهد برای نظام اسلامی ایران شیعه و سنی و مذهب و دین انسان‌ها تفاوت ندارد و برای ایران اسلامی ایجاد امنیت و آرامش برای مردم جهان و دفاع از مظلوم مهم است.
وی اضافه کرد: نباید نقش رهبری انقلاب اسلامی که مدیری توانمند است را فراموش کنیم زیرا اگر دیگر کشورهای اسلامی که این روزها مورد تهاجم دشمنان قرار دارند از نعمت چنین رهبری برخوردار بودند به طور قطع دچار این مشکلات نمی‌شدند.
امام جمعه اهل سنت آققلا تصریح کرد: متاسفانه برخی از جوامع اسلامی فریب دشمنان اسلام و کشورهای غربی را می‌خورند و از آنها حمایت می‌کنند.
میرزاعلی با اشاره به فعالیت‌های جنایت‌کارانه گروه‌های تکفیری و تروریستی همانند داعش گفت: این گروهک‌ها علیه قرآن عمل می‌کنند زیرا در قرآن حفظ آبروی مومن مهم و ارزشمند شمرده شده و ریختن آبروی مومن حرام است چه برسد به خون مومن و کشتن یک انسان که خداوند در قرآن آن را حرام و از بدترین کارها یاد کرده است.
وی اضافه کرد: فردی که خون مسلمانی را می‌ریزد چگونه ادعای مسلمانی می‌کند و ما این افراد را نه تنها مسلمان نمی‌دانیم بلکه معتقدیم باید با آنها مبارزه شود زیرا هیچ انسانی کشتن انسان دیگر را نمی‌پسندد و این‌ها حتی بویی از انسانیت هم نبرده‌اند./ خبرگزاری فارس

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر