c_300_250_16777215_10_images_66180.jpg

ترکمن سسی- حاج آخوند خوجملی امام جمعه اهل سنت نگین شهر قبل از ظهر امروز چهارشنبه در همایش تجلیل از مساجد شاخص اهل سنت و فعالان قرآنی ، فرهنگی و رسانه ای گفت: امروز جامعه اسلامی برای مقابله با افراط گرایی ، فتنه ها و انحرافات دینی باید جوانان را با آ موزه های حقیقی اسلام و تعلیمات نجات بخش نبی مکرم (ص) اسلام آشنا سازد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی از سالن همایش های جامعه المصطفی العالمیه گرگان ، امام جمعه اهل سنت نگین شهر در این همایش با اشاره به نقش انکار ناپذیر مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: لازم است دولت مردان به امور مساجد و فرهنگی کشور اهتمام جدی و حمایت بیش از پیش داشته باشند.
این عالم اهل سنت خاطر نشان کرد:.مسجد نشانه حیات اسلام است و مساجد انقلاب را مصونیت می بخشند، به این معنی که در محله ای که در آن صدای اذان در پنج وقت شبانه روز شنیده می شود و با حضور مردم در آن نماز های جماعت برپا می شود این نشان از حیات اسلام است و با الطاف الهی  و به برکت پیروزی انقلاب اسلامی نه تنها در ایران اسلامی بلکه در چهار گوشه جهان مساجد وجود دارد.
حاج آخوند خوجملی با تاکید بر ضرورت مصون داشتن جوانان از این آسیب ها در دنیای امروز افزود: برای تربیت فرزندان سالم و انقلابی باید توجه بیشتر به امور فرهنگی ؛ ضروریات دین  و گسترش مساجد اهتمام داشته باشیم زیرا که مسجد محل امن و پناهگاه مسلمانان است و  جوانان ما را از بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی مصون نگه می دارد.
این عالم اهل سنت تاکید کرد:با میانه روی و دوری از افراط و تفریط و رجوع به حقایق ناب اسلام است که جوانان ما مصون می شوند و مسلمانان در تمام کشورهای اسلامی به آسایش و تعالی می رسند.
گفتنی است در این همایش که با حضور امامان جمعه اهل سنت و رئیس و معاون فرهنگی و امور مساجد مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور و فعالان قرآنی و فرهنگی اهل سنت در استان های شمال کشور برگزار شد از 12 مسجد شاخص اهل سنت و فعالان برتر قرآنی و فرهنگی و رسانه ای شمال کشور تجلیل به عمل آمد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر