c_300_250_16777215_10_images_66215.jpg

ترکمن سسی - اقشار مختلف مردم شرق گلستان اعم از شیعه و سنی، مرد و زن و پیر و جوان با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن و خروش انقلابی خود، وحدت و همبستگی ملی خود را برای دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب به نمایش گذاشتند.


 به گزارش ترکمن سسی به نقل از ایرنا از مناطق مختلف شرق گلستان، مردم شهرها و روستاهای این منطقه در هفت شهرستان گنبدکاووس، رامیان، آزادشهر، مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه، امروز در آغاز چهلمین سال انقلاب اسلامی بلوغ سیاسی و اجتماعی خود را با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن به نمایش گذاشتند.
مردم این خطه از ایران اسلامی اعم از شیعه و سنی، ترک و ترکمن، فارس ، سیستانی و بلوچ امروز با سردادن شعارهای انقلابی، با آرمان های شهدای انقلاب میثاقی مجدد بسته و دفاع از انقلاب و ارزش های آن را فریاد کردند.
در گنبدکاووس به عنوان بزرگترین شهر شرق استان گلستان، اقشار مختلف مردم این شهر حضوری گسترده تر از همیشه داشتند و با سردادن شعارهایی همچون مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل و هیهات من الذله روحیه استکبار ستیزی و ذلت ناپذیری خود را به نمایش گذاشتند.
در این راهپیمایی که علمای شیعه و سنی و مسئولان شهرستان به همراه نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی اقشار مختلف مردم را همراهی می کردند، حضور نسل جوان اعم از دانش آموزان و دانشجویان نیز محسوس بود و در کنار پیرمردانی که روزهای انقلاب را تجربه کرده بودند، فریاد واحدی را سر می دادند تا نشان دهند که ملت ایران از پیر و جوان دلبسته انقلاب خود هستند و به رغم مشکلاتی که دارند از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع می کنند.
هفه شهرستان واقع در شرق گلستان که دوسوم مساحت این استان بیش از 20 هزار کیلومتر مربعی را در برمی گیرد، حدود نیمی از جمعیت بیش از یک میلیون و 800 هزار نفری گلستان را در خود جای داده است.
اقوام مختلفی از پیروان مذاهب شیعه و سنی از قبیل فارس ها ،ترکمن ها، ترک ها، سیستانی، بلوچ ها و قزاق ها در این منطقه ساکن هستند و وحدت و همدلی مردم آن شهره خاص و عام است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر